2013. február 28., csütörtök

Újabb sérülés

Natet megpróbáltam eltolni magamtól, majd azt mondtam neki.
- Nem kapok levegőt.
- Ne haragudj. mondta Nate majd leszállt rólam.
- Folytathatjuk? kérdezte Matt.
- Bocs,srácok. mondta Nate.
- Minket nem zavart,haver. mondta Matt. Mikor folytattuk a játékot egy kis idő után Claire nekem jött majd elestem.
- Ó, bocsi. Nem láttalak... mondta Claire majd elment. Matt ott volt mellettem fel akart segíteni de én fel szisszentem.
- Nagyon fáj? kérdezte Matt.
- Azt hiszem megint kiment. mondtam majd megfogtam a bokám.
- Most lett elegem Claireből. mondta Matt majd elindult Claire után de vissza húztam.
- Matt, nem csináld. Nem akarok balhét. mondtam.
- Ella, csak megvédem a legjobb barátom. mondta Matt.
- Matt, megtudom védeni magam. Nem kell a balhé. mondtam.
- Mi történt? futottak oda a többiek.
- Semmi, csak béna voltam és elestem. mondtam.
- Hát ez nem semmi. Most már meg kéne mutatni egy orvosnak. mondta Paul.
- Felejtsd el, Paul. mondtam majd megpróbáltam felállni.
- Matt... mondta Paul de Matt már tudta is,hogy mire gondol Paul. Matt felkapott a karjaiba majd elindult velem a kocsihoz.
- Mi a fenét művelsz? kérdeztem.
- Megejtjük a barát randit. mondta majd betett a kocsiba.
- Ó, mégis hol? A kórházba? kérdeztem.
- Pontosan. mondta Matt majd beült a kormányhoz.
- Nemár, Matt. Nincs semmi baja a lábamnak. mondtam. De Matt elindult.

* Többiek szemszöge...*

- Hová vitte Matt, Ellát? kérdezte Nina.
- A kórházba. mondta Ian.
- Mi? Miért? Mi történt? kérdezte Candice.
- Claire fellökte. mondta Paul.
- Mi? Szándékosan? kérdezte Nina.
- Nem tudjuk,hogy volt. mondta Ian.
- Mindig is tudtam,hogy milyen Claire. mondta Candice.
- Candice, ha lehet ne csapd ki a balhét. mondta Paul.
- Ó, nyugi. Nem fogom. mondta Candice.  Nem sokkal később, oda ment Julie.
- Hé, srácok. Hova tűnt Matt és Ella? kérdezte.
- Matt elvitte Ellát a kórházba. mondta Ian.
- Jézusom, mi történt? kérdezte Julie. Kicsit csönd lett majd végül Nina szólalt meg.
- Claire fellökte.
- Claire? Szándékosan? kérdezte Julie. 

- Már a kezdetektől fogva piszkálta Ellát. mondta Candice majd össze kulcsolta maga előtt a kezét.
- Beszélek Clairével. mondta Julie. Majd elment.
- Claire, egy pillanatra. Kérlek. mondta Julie. Claire hátra fordult.
- Miért lökted fel Ellát? kérdezte Julie.
- Nem direkt volt, csak a labdáért futottam. mondta Claire.
- Claire...Kérlek.mondta Julie.
- Jó, sajnálom. mondta Claire.
- Két nap múlva szünet lesz, remélem megnyugszol... mondta Julie majd elment.

* Saját szemszög...*

Mikor oda értünk a kórházba, várnunk kellett az orvosra. Mikor az orvos szólt nekünk bementem majd meg röntgeneztek. Mikor megjött az eredmény, Mattel bementünk.
- Súlyos? kérdezte Matt.
- Nem, de az biztos,hogy ma bent tartunk a kórházba. mondta a doki.
- Vagyis súlyos. mondtam neki.
- Kicsit megrepedt a csontod, de kis pihentetéssel jobb lesz mint újkorába. mondta a doki.
- Még jó,hogy szünet lesz. mondta Matt.
- Most teszünk rá egy gipszet, és egy külön kórtermet kapsz. Rendben? kérdezte a doki.
- Teljesen, megfelel. mondtam mosolyogva. Matt kiment telefonálni még rám tették a gipszet. Mikor kisétáltam Matthez, Mattnek egy mosoly került az arcára.
- Ne nevess. mondtam de utána én is elkezdtem nevetni.
- Szép kis barát randi. mondta Matt nevetve.
- Ó, a legjobb. mondtam majd jött az orvos,hogy eltoljon a kórteremig.
- Itt is vagyunk, holnap reggel már mehet is haza. mondta a doki mosolyogva majd elment. Befeküdtem az ágyba majd elkezdtünk Mattel beszélgetni.
- Most szerintem én megyek is. Holnap jövök érted. mondta Matt majd egy puszi kíséretében távozott. Megpróbáltam aludni de nem tudtam. Ezért felhívtam Syssyt.
- Szia Syssy. szóltam bele a telefonba.
- Szia, Ella. Jézusom, nagyon aggódunk. Mi van veled? kérdezte.
- Nincs semmi gond. Holnap már megyek vissza. mondtam a telefonba.
- Szívem szerint megfojtanám azt a beképzelt Clairet. mondta Syssy a telefonba.
- Nézd, nem kell botrányt csapni. Nincs semmi gond. mondtam.
- Ajh, Ella. Olyan aranyos vagy. Miért vagy ilyen aranyos? Ne legyél aranyos. Verd meg. mondta Syssy. De aztán Steven vette át a telefont.
- Bocsi,Ella. De kicsit ivott. mondta Steven nevetve.
- Gondolhattam volna. De én szerintem most el fogok aludni szóval, Sziasztok. mondtam a telefonba majd letettem. Mikor elaludtam utána csak azt éreztem,hogy valaki simogatja az arcom. Kinyitottam a szemem, majd megpillantottam Natet.
- Szia... mondta Nate mosolyogva.
- Szia, Nate. Mennyi az idő? kérdeztem.
- Ó, szerintem ne nézd meg. Nem tudtam kibírni,hogy ne lássam,hogy vagy. Ezért eljöttem. mondta Nate.
- Aranyos vagy. mondtam majd megfogtam a kezét.
- Megnézhetem a lábad? kérdezte.
- Nem jó ötlet. Be van gipszelve. mondtam.
- Az nem zavar. mondta Nate, majd felhúzta a lábamnál a takarót.
- Nagyon fáj? kérdezte.
- Nem. Most már nem. mondtam.
- Sosem volt még eltörve a lábam. mondta Nate.
- Mert nem vagy olyan szerencsétlen mint én. mondtam.  Nate elkezdett mosolyogni majd simogatni az arcomat.
- Te sem vagy szerencsétlen. mondta majd oda hajolt a számhoz és megcsókolt. Mikor elváltak ajkaink azt mondtam neki.
- Nem szeretnélek megbántani, mert kedvellek és aranyos vagy. De ez nem fog menni közted és köztem. mondtam.
- Most hülyeséget beszélsz. mondta Nate.
- Nézd, ezért van minden. Amit Claire művel velem. Nem akarok balhét vele. És ha meglát minket együtt már akkor kieszel valamit. mondtam.
- Te magad mondtad,hogy nem érdekel másnak a véleménye. mondta Nate majd megfogta a kezem.
- Beléd szerettem,Ella. És nem szeretnélek elveszíteni. mondta Nate majd átkarolt. Felültem az ágyon majd megfogtam Nate kezét.
- De miért pont én, Nate? Claire is szép lány. Sőt még Hayley is. Akkor miért pont én? kérdeztem.
- Mert te más vagy. Már az első találkozásnál beléd szerettem. Emlékszel? Amikor átjöttél mert nem tudtad megnyitni a csapot. mondta Nate.
- Igen, emlékszem. mondtam nevetve. Majd mélyen belenéztem Nate szemébe.
- Szeretlek, Ella. mondta Nate majd megfogta a kezem.
- Ezért Claire ki fog akadni. mondtam nevetve majd megfogtam Nate fejét magamhoz húztam majd hosszan megcsókoltam. 

2 megjegyzés:

  1. Remélem minél előbb folytatod. Imádom ezt olvasni már annyira nagyon nagyon jóóóó és úgy imádom. :):)hamar írd tovább :)

    VálaszTörlés
  2. Sziszi,holnap lesz a következő rész :)

    VálaszTörlés