2013. február 25., hétfő

Születésnap

Reggel arra ébredtem,hogy megcsörren a telefonom.
- Igen? szóltam bele.
- Szia, Ella. Julie vagyok. Csak azért hívlak,hogy ma nem kell bejönnöd. mondta Julie.
- Szia, Julie. Biztos van valami amiben tudnék segíteni. mondtam.
- Nem. Te csak pihenj. mondta Julie.
- Rendben. mondtam.
- De nekem mennem is kell. Szia,Ella. mondta Julie.
- Szia, Julie. mondtam majd letettem a telefont és vissza feküdtem,hogy tovább tudjak aludni. Ma van a születésnapom, ezért kijár az alvás.  Dél körül arra ébredtem,hogy kopogtattak az ajtón. Oda sétáltam az ajtóhoz majd kinyitottam.
- Szia, Ella. Beszélhetnénk? kérdezte Nate.
- Miről akarsz beszélni? Hol van Hayle? kérdeztem.
- Hayle...ő neki vissza kellett utaznia, majd pár hét múlva jön vissza. mondta Nate.
- Ó, értem. Vagyis... most már nincs Hayle jó vagyok én is,igaz? kérdeztem.
- Mi van? kérdezte Nate.
- Szerintem jól hallottad, most pedig jobb lesz ha elmész. mondtam majd rácsaptam az ajtót. Nem kellett sok,hogy megcsörrenjen a telefonom.
- Szia, Ella. Nem zavarok? kérdezte Daniel.
- Szia, nem. Nem zavarsz. mondtam.
- Azt szeretném mondani,hogy ma lesz egy ilyen közös "bulizás". És szeretnénk,ha te is eljönnél. mondta Daniel.
- Nem tudom, Daniel. mondtam a telefonba.
- Ella, kérlek. Gyere el te is. kiabálta a telefonba Syssy.
- Igen, Ella. Mindenki szeretné. mondta Daniel.
- Jó, rendben. Elmegyek. Pontosan hol lesz? kérdeztem.
- Ha érted megyek,úgy jó? kérdezte Daniel.
- Persze. Teljesen. mondtam.
- Rendben, akkor.... 20:00-ra érted megyek. Rendben? kérdezte Daniel.
- Rendben. 20:00-ra kész leszek. Szia, Daniel. mondtam majd le tettem a telefont. Elővettem a laptopomat, majd megnéztem az emailem. Majd megnéztem a közösségi oldalt ahol fent vagyok. Nem gondoltam volna,hogy ennyi rajongóm lehet.

* Este 20:00 előtt...*

Felöltöztem valami szép ruhába, majd pontban 20:00-kor kopogtattak.
- Jó estét. mondta Daniel.
- Jó estét, Daniel. mondtam mosolyogva.
- Hogy van a lábad? kérdezte Daniel.
- Elég tűrhetően. mondtam neki majd lenéztem a lábamra.
- Szerintem meg ha egy nő tud járni magassarkúba, akkor minden rendben van. mondta Daniel nevetve. Majd ránéztem és én is elkezdtem nevetni.
- Azt hittem Syssy veled jön. mondtam.
- Igen úgy volt, de hát...Steven megkérte,hogy menjen vele. mondta Daniel majd mosolyra húzta a száját.
- Ó, most már értem. mondtam mosolyogva.
- Hova is megyünk pontosan? kérdeztem.
- Az meglepetés. Amikor reggel felhívtalak, azt hittem,hogy vissza utasítod azt,hogy elkísérhetlek. Azt hittem, Nateval jössz. mondta Daniel.
- Jóformán reggel, Natet... elküldtem a fenébe. mondtam neki majd félrehúztam a számat.
- Mi? Miért? kérdezte Daniel.
- Hát... fogalmam nincs. mondtam Danielnek. Kicsit csönd lett majd Daniel azt mondta.
- Féltékenység?
- Én is ezt kérdeztem reggel magamtól. De nem hiszem. Én...szóval... én nem szeretem Natet. Vagyis...érted. mondtam.
- Persze, értem. mondta Daniel.
- És mi volt a féltékenység oka? kérdezte Daniel.
- Az... mindegy. mondtam.
- Megértelek. mondta mosolyogva. Ránéztem majd én is elkezdtem mosolyogni. Mikor oda értünk a kávézóhoz,teljesen sötét volt bent.
- Biztos ide akarunk jönni? kérdeztem.
- Biztos. mondta Elijah mosolyogva majd beléptünk az ajtón, felkapcsolódtak a villanyok, és mindenki egyszerre kiáltotta.
- Boldog Születésnapot, Ella!
Elkezdtem mosolyogni. Nagyon jól esett,hogy gondoltak rám.
- Honnan tudtátok,hogy ma van? kérdeztem.
- Kis kutakodás, meg hát a legjobb barátnőd. mondta Ian.
- Köszönöm mindenkitől! mondtam mosolyogva.
- Ez csak természetes volt. mondta Paul.
- Komolyan, nagyon aranyosak vagytok. mondtam mosolyogva.
- Család tag lettél, Ella. mondta Matt a háttérből.
- Én már az elejétől fogva családtagnak tekintettelek titeket. mondtam mosolyogva majd leültem a többiekhez.
- Pezsgőt? kérdezte Joseph.
- Köszönöm. mondtam majd elvettem a poharat.
- Matt, ugye ebbe nincs só? kérdeztem tőle nevetve. Matt feltette a kezét mint aki megadná magát majd azt mondta.
- Nem. Most nem szeretném, ha nem részegednél le velünk.
- Nem szokásom, lerészegedni. mondtam neki nevetve.
- Hát akkor ez is megváltozik mától. mondta nevetve majd felemelte a poharat, utána pedig a többiek is.
- Csirió. mondtam.
- Csirió. mondták utánam a többiek. Legalább már egy óra eltelt, Daniel oda jött majd azt mondta.
- Valaki hiányzik, nem gondolod?
- Daniel, csak ezt ne kért tőlem. Tudod,hogy bármit amit kérsz megteszek, csak ezt ne kérd kérlek. mondtam neki.
- Tudom,hogy most kicsit ittas vagy, és tudom,hogy megteszed ezt... mondta Daniel.
- Daniel...de... mondtam de nem tudtam befejezni a mondatot, mert Daniel közbe vágott.
- Nincs, semmi de... Tudom,hogy nem csak nekünk hiányzik innen valaki. Hanem neked is, Ella. mondta Daniel.
- Rendben. Meggyőztél... mondtam majd felálltam és elindultam a kijárat felé. Mikor oda értem Nate lakókocsijához. Sóhajtottam egy nagyot, majd bekopogtam.
- Mindjárt megyek! kiabált Nate.
- Ne siess! kiáltottam vissza.
- Ella? kérdezte Nate.
- Én vagyok, egészben...még. mondtam neki.
- Zavar, ha egy száll törölközőbe megyek ki? kérdezte Nate.
- Enyhén ittas állapotban vagyok...köszönd Mattnek. Úgyhogy most ebben a helyzetben nem zavar. mondtam, majd Nate kinyitotta az ajtót. De én oda sem néztem csak elkezdtem beszélni.
- Daniel mondta,hogy... mondtam de nem fejeztem be mert akkor már Nate felé ért a pillantásom.
- Én kérdeztem. mondta Nate majd feltette a kezét mint aki megadná magát.
- Igen...Hallottam... mondtam.
- Mit mondott Daniel? kérdezte Nate.
- Azt,hogy hiányzol a buliról... mondtam.
- Ezt csak Daniel gondolja? kérdezte Nate.
- Nem kérdeztem meg a többiektől, ezért jelen helyzetben...igen. mondtam.
- Akkor, nem érdekel. mondta Nate. 

- Akkor addig én sem megyek vissza... mondtam majd leültem a "lépcsőre".
- Ma hidegebb lesz kint... mondta Nate.
- Tudod...ma nem akartam rád csapni az ajtót. Daniel azt mondta,hogy féltékeny vagyok...de, nem tudom,hogy mire?! Nem érzek irántad semmit. De a barátnődre féltékeny voltam... mondtam Natenak.
- Nem a barátnőm... Ezt miért olyan nehéz elhinni? kérdezte Nate.
- Nem a barátnőd, de azért smárolsz vele a lakókocsid előtt igaz? kérdeztem majd felnéztem Natera.
- Oda van értem már rég óta, de nem akartam elküldeni, mert akkor megbántanám... mondta Nate.
- Ezt nem csodálom... mondtam neki nevetve.
- Mármint mit? kérdezte Nate.
- Én most nagyon berúgtam...szóval...igen. Beszélek össze vissza. mondtam neki nevetve.
- De komolyan, nem akarok veled veszekedni, és ha itt maradok...tudom,hogy az lesz a vége. Szóval én most megyek... mondtam majd felálltam, és elindultam, de Nate megfogta a kezem.
- Istenem,Ella... mondta majd magához húzott és hosszan megcsókolt, de én ellöktem magamtól és azt mondtam neki.
- Ezt, ha megtudja a barátnőd...akkor... kapni fogsz. mondtam neki nevetve.
- Te tényleg be vagy rúgva. mondta Nate.
- Matt a hibás...komolyan. Ő itatott le...meg Joseph is. mondtam nevetve.
- Tudok egy jó módot,hogy kicsit kijózanodj. Mindjárt jövök, egy pillanat. mondta Nate majd bement. Vissza jött egy pohár vízzel.
- Ezt idd, meg. Utána mutatok valamit. mondta Nate.
- Oké...iszom. mondtam neki nevetve. Megittam a pohár vizet majd Nate oda adott egy fotót. Nagy nevetésbe kezdtem.
- Ez te vagy? kérdeztem tőle nevetve.
- Igen... és ez szokott segíteni,hogy kijózanodjak. mondta Nate.
- Hát ez nagyon aranyos. mondtam neki mosolyogva.
- És, már ki is józanodtál. mondta Nate.
- Azt hiszem...igen. mondtam neki mosolyogva.
- Tudod...komolyan gondoltam amit mondtam,hogy... sajnálom,hogy rád csaptam az ajtót.
- Semmi gond. mondta Nate.

http://www.youtube.com/watch?v=bqIxCtEveG8

- És azt amit a barátnődről mondtam... Aranyosak vagytok együtt, és nem kéne féltékenykednem. mondtam majd felálltam és Nate is lelépett a lépcsőről.
- De... Nekem nincs barátnőm. mondta Nate nevetve.
- De nem kell titkolnod. mondtam neki. Nate egyre közelebb jött.
- Azt hiszem,hogy... tényleg össze illünk... mondta Nate.
- Igen...mondtam.
- De nem vele, hanem... de nem fejezte be a mondatot hanem megcsókolt.
- Veled, sokkal aranyosabb vagyok. mondta Nate mosolyogva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése