2013. február 25., hétfő

Forgatási baleset

Reggel kopogásra ébredtem.Felvettem a köntösömet, majd kinyitottam az ajtót.
- Ella. Te csak így? 5 perc és kezdődik a forgatás. mondta Ian.
- Mennyi az idő? kérdeztem.
- 5 perc múlva 8 óra. mondta Ian.
- Uramisten, nekem ki kellett volna mennem a reptérre. Istenem,hogy felejthettem el? mondtam majd megfogtam a fejem.
- A barátnőd már ide ért. Nem kell aggódnod. mondta Ian mosolyogva.
- De,hogy talált ide? Megígértem neki,hogy kimegyek elé a reptérre. mondtam Iannak.
- Nate hozta ide. Azt mondta még alszol és nem akart felkelteni ezért ő ment ki elé. mondta Ian mosolyogva.
- Örök hálám neki. mondtam Iannak mosolyogva.
- Na de most siess, várunk. mondta Ian majd elment.  Gyorsan elmentem készülődni. Mikor elkészültem felvettem a kabátomat majd elindultam a forgatásra.
- Jó reggelt. mondtam majd leültem a székembe.
- Jó reggelt. köszöntek a többiek. Daniel leült mellém mint mindig.
- Jó reggelt, hogy aludtál? kérdezte Daniel.
- Jó reggelt. Egész jól, nem láttad Nate-t? kérdeztem Danieltől.
- Nem. Ma még nem. Ma jött hozzá, egy lány. Biztosan a barátja. A te barátnőddel érkezett. mondta Daniel.
- Értem. mondtam neki majd kinyitottam a forgatókönyvet. Pár perc elteltével oda jött Julie.
- Ella, Daniel. A ti részetek ma elmarad. Ne haragudjatok,hogy ilyenkor szólok, csak Nate most szólt,hogy ezt a napot a barátjával szeretné tölteni. mondta Julie.
- Ez fantasztikus. mondtam majd letettem a forgatókönyvet és elindultam,vissza a lakókocsimhoz. De Daniel megállított.
- Nincs kedved eljönni, valahova? kérdezte.
- Nálad mit jelent a valahova? kérdeztem.
- Beülhetnénk egy kávézóba vagy ilyesmi. mondta Daniel.
- Őszintén, a barátnőmmel szerettem volna tölteni a napot. mondtam.
- Akkor mennyünk 3-an. mondta Daniel mosolyogva.
- Benne vagyok. mondtam majd szétváltunk.
- Találkozzunk itt,olyan negyed óra múlva? kérdezte Daniel.
- Rendben. mondtam mosolyogva majd elmentem Syssy lakókocsijához. Bekopogtam majd ő nyitott ajtót.
- Meglepetés. kiáltottam neki. Syssy a nyakamba ugrott majd azt mondta.
- Szia. Azt hittem,hogy sose jössz már.
- Eljönnél velem, és Danielel kávézni? kérdeztem mosolyogva.
- Persze. Ki az a Daniel? kérdezte.
- Majd megismered, nagyon aranyos. mondtam mosolyogva.
- Akkor felveszem a kabátom és mehetünk, rendben? kérdezte Syssy. 

- Természetesen. mondtam majd felvette a kabátot és már jött is.
- Hogy-hogy nem forgattok? kérdezte Syssy.
- Ez egy hosszú történet. mondtam neki majd elindultunk. Daniel már ott várt minket,ahol megbeszéltük.
- Daniel, ő itt Syssy. Syssy ő itt Daniel. mutattam be őket egymásnak.
- Örvendek. mondta Daniel majd megcsókolta Syssy kézfejét.
- Én is. mondta Syssy mosolyogva. Elindultunk a kávézóhoz. Leültünk egy asztalhoz majd rendeltünk magunknak és elkezdtünk beszélgetni.
- Ella, elmondod,hogy miért nem forgattok? kérdezte Syssy.
- A lényeg,hogy az egyik színész nem tudott eljönni. mondtam neki.
- Ez egy kicsit fura. Itt megengedik,hogy elvesszen egy nap? kérdezte Syssy.
- Nem. Ez valami kivételes nap volt. mondtam majd belekortyoltam a kávémba. Majd egy kis idő után megrezzent a telefonom. Megnéztem az üzenetet.
- Daniel, van egy rossz hírem. mondtam.
- Mi történt? kérdezte Daniel.
- Julie most írt,hogy Nate meggondolta magát. És mégis eljön a forgatásra. mondtam.
- Ó,hogy sosem tudja eldönteni mit akar. mondta Daniel majd felállt a helyéről és felvette a kabátját.
- Syssy, eljössz a forgatásra? kérdeztem.
- Szabad? kérdezte Syssy.
- Persze, és ha vége a forgatásnak megkérem valamelyik színészt,hogy vezessen körbe. Rendben? kérdeztem mosolyogva.
- Én választhatom ki? kérdezte Syssy. Ránéztem Danielre majd elkezdtünk nevetni.
- Igen, te. mondta Daniel.
- Fantasztikus. Akkor induljunk. mondta Syssy.  Mikor vissza értünk Julie lerohant minket.
- Komolyan, sajnálom. Nate csak ide jött. mondta Julie.
- Nincs semmi gond. mondtuk Danielel.
- Te vagy Ella barátnője,igaz? kérdezte Julie.
- Igen, Syssy Akles. mondta mosolyogva.
- Julie Plec. mondta Julie mosolyogva. Oda mentem leültem a székembe, majd a stáb tagok ezt mondták.
- Daniel, Ella. Ti jöttök.
Elmentünk a helyünkre, majd kezdtük is.
- 3,2,1. Felvétel! mondták a stáb tagok.

* Sorozatból...*

- Ezer hálánk, Lea. Nem gondoltuk volna,hogy valaki valaha kiszabadít minket. mondta Elijah-
- Csakis azért tettem,hogy beteljesítsd amit ígértél. mondta Lea.
- Igen, természetesen. Ez a legkevesebb. mondta Elijah.

* Közben a való életben... *

Syssy leült a székembe majd onnan figyelte az eseményeket. Nem kellett sok oda ült mellé egy srác.
- Szia. Nate vagyok. mondta.
- Szia, Syssy. mondta majd Nate felé fordult.
- Te vagy, Ella barátnője? kérdezte Nate.
- Igen, én lennék. mondta Syssy.
- Fantasztikusan színészkedik, Ella. mondta Nate.
- Végül is, kis kora óta színész akart lenni. mondta Syssy.
- Komolyan? Ezt nem is tudtam. mondta Nate.
- Te vagy az a srác, aki nem tudta,hogy mit csináljon ma? kérdezte Syssy.
- Ezt meg,hogy érted? kérdezte Nate.
- Hát, nem tudtad eldönteni,hogy a barátnőddel legyél. Vagy forgass. mondta Syssy.
- Nekem nincs barátnőm. mondta Nate nevetve.
- Ó, persze. mondta Syssy.
- Nem. Komolyan, nincs. mondta Nate.
- Akkor az a lány a lakókocsidba nem a barátnőd igaz? kérdezte Syssy.
- Már bocsi,hogy ezt mondom. De ez nem rád tartozik. mondta Nate.
- Én egyből tudtam. mondta Syssy.
- Bolond vagy. mondta Nate.
- Én eltudom dönteni a dolgaimat. mondta Syssy.
- Oké, nem fogok lesüllyedni a szintedre. mondta Nate.
- Már lesüllyedtél azzal,hogy hazudsz. mondta Syssy.

* Sorozatból...*

- Szóval, te voltál aki ki húzta a tőrt a testvéreimből? kérdezte Klaus.
- Én lennék. És ezért ne Damon vagy Stefant öld meg. Itt vagyok én ölj meg engem. mondta Lea. Majd Lea oda suhant Klaushoz.

* Való élet... *

A jelenet nem fejeződött be mert rosszul léptem és ezért ki ugrott a bokám.
- Jól vagy? kérdezte Joseph.
- Nem, azt hiszem kiugrott a bokám. mondtam majd Joseph megfogta a bokám.
- Ú, ez tényleg csúnyán bedagadt. Srácok, Ellának mára ennyi lesz. mondta Joseph a többieknek kiabálva.
- Mi? Nem. Megy így is. Folytathatjuk. mondtam. Oda jött Paul majd ő is megnézte.
- Nem-nem. Pihennie kell a lábadnak. Rosszabbra is fordulhat a dolog. mondta Paul.
- Oké, akkor ma pihenek. mondtam. Joseph és Paulba kapaszkodtam majd elbaktattam a székemhez.
- Jézusom, mi történt? kérdezte Syssy.
- Semmi komoly. mondtam.
- Dehogyisnem. Komoly. Kiugrott a bokája. mondta Joseph.
- Jézusom...Nagyon fáj? kérdezte Syssy.
- Nem, nem vészes. mondtam majd leültem a székemre.
- Maradj itt, vége lesz a forgatásnak, elviszünk a lakókocsidhoz, rendben? kérdezte Paul.
- Rendben. mondtam mosolyogva.
- Ella, merre találom a mosdót? kérdezte Syssy.
- Ott a folyosón, balra. mondtam majd Syssy elment. Egy kis idő után megláttam Natet a barátnőével.
- Ella, veled meg mi történt? kérdezte Nate.
- Csak egy kisebb baleset. mondtam neki.
- Ella, bemutathatom neked a hölgyet? Nagy rajongód. mondta Nate.
- Persze, nyugodtan. mondtam majd feléjük fordultam.
- Hayle, ő Ella Morgan. Ella, ő itt Hayle Grayson. mondta Nate.
- Örültem Hayle. mondtam majd újra elkezdtem olvasni a forgatókönyvet.
- Nem beszélgetnél kicsit, Hayleyel. Addig hozok üdítőt. mondta Nate.
- Mint látod nem érek rá. mondtam.
- Ugyan már, Ella. Mostanában úgysem fogsz szerepelni. mondta Nate.
- Ez kedves volt... mondtam majd felálltam, és nem érdekelt, mennyire fáj akkor is elindultam a lakókocsim felé.
- Nem, azért mondtam... kiabálta utánam Nate. De engem nem érdekelt mentem tovább, mikor oda értem a lakókocsimhoz nagy nehezen bementem, majd egy forró fürdőt vettem,hogy kiürítsem a fejem. Folyamatosan csak az járt az eszembe,hogy:
" Miért viselkedek,így vele? Féltékeny lennék? De mire? Nem is érdekel. Kedves,aranyos. De nem több." Mikor kiszálltam a vízből, befeküdtem az ágyba, már majdnem elaludtam, mikor kopogtattak.
- Ella, ott vagy? kérdezték.
- Igen, itt. mondtam majd vettem egy mély levegőt és elindultam,hogy kitudjam nyitni az ajtót.
- Eltűntél, azt hittük valami bajod van. mondta Daniel.
- Ne haragudjatok, csak fáradt vagyok. mondtam.
- Akkor, nem is jössz el velünk kávézni? kérdezte Syssy.
- Ne haragudjatok, de most tényleg nem tudok. Szinte járni se. mondtam majd elpillantottam Nate lakókocsija felé, ahol éppen mentek be Hayleyel. De Hayle megállította az ajtó előtt majd megcsókolta Natet.
- Valami gond van? kérdezte Daniel.
- Nem. Semmi. Komolyan. mondtam.
- Akkor mi megyünk is. Syssy kiválasztotta a színészét. Szóval,holnap mennek körülnézni. mondta Daniel mosolyogva.
- És ki a szerencsés? kérdeztem mosolyogva.
- Steven. mondta Syssy majd láttam,hogy megcsillan a szeme.
- Jó választás. mondtam neki mosolyogva.
- Jó éjszakát, Ella. mondták majd elmentek. Én is bementem a lakókocsimba, majd folytattam azt amit az előbb elkezdtem. Pár percen belül, el is aludtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése