2013. február 27., szerda

Sport a barátokkal

Amikor oda értünk a forgatásra megláttam Mattet. Nate-re mosolyogtam majd elmentem Matt-hez. Leültem mellé majd azt mondtam neki.
- Mit olvasol? Csak nem a hogyan itassunk le brutálisan valaki könyvet?
- Á,szóval én...mondta Matt. Majd elkezdte fogni a fejét.
- Gondolom,hogy te is másnapos vagy...mondtam neki nevetve.
- Én...tényleg sajnálom. mondta Matt nevetve.
- Á, semmiség. Azért jót buliztunk, nem? kérdeztem.
- Fogalmam nincs. mondta Matt nevetve.
- Jó, mert nekem sincs. mondtam neki nevetve.
- Mi a beszéd tárgya? kérdezte Nina.
- A tegnap este. mondta Matt.
- Váó, ti emlékeztek valamire? kérdezte Nina.
- Pont ez az,hogy nem. mondtuk nevetve.
- Azt mondta Paul,hogy ivó versenyt szerveztek és,hogy te győztél. Kicsit szomorú vagyok. mondta Nina.
- Matt a hibás mindenért. mondtam nevetve.
- Na jó, én most megyek. Az én részem jön. mondta Nina mosolyogva majd elment. Megpillantottam,hogy valami szőke csaj éppen jön be az ajtón.
- Matt, ő kicsoda? kérdeztem.
- Kire célzol? kérdezte Matt.
- A szőke lányra. mondtam.
- Ja, hát ő Claire Holt. Ő játssza Rebekah szerepét. mondta Matt.
- Nem beképzelt kicsit? kérdeztem.
- Á, ne is törődj vele. mondta Matt.
- Nem szeretem a beképzelt embereket. mondtam.
- Én sem, de hát. Színészek vagyunk ki kell bírni. Amúgy Candice sincs jóba vele... mondta Matt.
- Váó, Matt. Milyen pletykás vagy. mondtam neki.
- Te kérdezel. mondta Matt majd feltette a kezét mint aki megadná magát. De közben oda jött Julie, Claireval.
- Sziasztok, remélem nem valami új buliról beszélgettek. mondta Julie mosolyogva.
- Nem, mostanában Mattet vissza fogjuk. mondtam mosolyogva majd Mattre néztem.
- Ella, be szeretném mutatni Clairet. mondta Julie.
- Ó, szia. Ella vagyok. nyújtottam a kezem.
- Claire. mondta.
- Ella, te jössz! kiabálták a stáb tagok.
- Ha megbocsátotok. mondtam majd elmentem.

* Sorozatból...*

- Kol Mikaelson vagyok. mondta Kol majd megcsókolta a kézfejem.
- Lea Jensen. mondta Lea.
- Te húztad ki belőlem és a testvéreimből a tőrt. Hálás vagyok. mondta Kol.
- Nem kell hálálkodnod. Nem miattatok tettem. mondta Lea majd elindultam haza.
- Te is...vámpír vagy. Nemde? kérdezte Kol.
- Eltaláltad, és most jó lenne ha békén hagynál. mondta Lea.
- Miért vagy ilyen mogorva, Lea? kérdezte Kol.
- Én...egyáltalán nem vagyok az. Csak nem fogok egy seggfejjel beszélgetni. mondta Lea.
- Áucs, ez fájt. mondta Kol majd Lea elé suhant.Hirtelen megálltam előtte majd azt mondta.
- Szeretném ha nyújtanál egy kis vendégszeretetet. mondta Kol.
- Neked? Felejtsd el...Kol. Kolnak hívnak nem? kérdezte Lea.
- Eltaláltad. mondta Kol majd mosolyra húzta a száját.
- Na szóval, Kol. Nem akarsz lekopni? kérdezte Lea.
- Eltaláltad. mondta Kol.
- Pedig jobb lenne. mondta Lea majd beakart ülni a kocsijába de Kol a kocsinak szorította és meg akarta csókolni, de Elijah ott termett.
- Kol...mit művelsz? kérdezte Elijah.
- Elijah...Jobb lenne ha távoznál. mondta Kol.
- Nem, testvérem. Azt hiszem most te fogsz távozni. mondta Elijah.
- Miből gondolod,hogy parancsolgathatsz nekem? kérdezte Kol.
- Ki akarsz hívni engem, Kol? kérdezte Elijah.
- Ó,persze. A nagy,nemes Elijahval, igaz? kérdezte Kol nevetve.
- Kol...Azt mondtam távozz! mondta Elijah. Kol még utoljára Leára nézett majd mielőtt elsuhant volna azt mondta.
- Még találkozunk.
- Elnézésedet kérem a testvérem udvariatlansága miatt. Még mindig nem nőtte ki a gyerekkorát. mondta Elijah.
- Köszönöm,Elijah. mondta Lea.
- Ugyan...Ez csak természetes volt. mondta Elijah.

* Való élet...*

- Oké, ennyi. Szép volt. Most egy kis szünet. mondták a stáb tagok. Nate nemsokkal a felvétel vége után oda jött majd belesúgta a fülembe,hogy.
- A való életben örültél volna,hogy megcsókollak. Igaz?
- Bolond vagy,Nate. mondtam majd elhúztam tőle a fejem.
- Nagyon szép volt,Ella. De ez nem profi munka. mondta Claire. 
- Nézd Claire, szögezzünk le valamit. Egy... nem szokott érdekelni más véleménye. Kettő...Ezért a tied sem fog... Három...Ne hord magasan az orrod mert a végén valamibe beleütközöl. mondtam majd elindultam,hogy megkeressem Syssy-t. De Claire utánam kiabált. 
- Azt akarod elérni,hogy Natenak tetsszél igaz? De ezt nem mered megcsinálni... mondta Claire, majd megcsókolta Natet.
- Nevetséges vagy... mondtam majd elmentem.

* Nate szemszöge...*

- Mi a fenét művelsz? kérdezte Nate.
- Ugyan már Nate, csak azt ne mond,hogy Ella tetszik neked... mondta Claire.
- Miért, ne tetszhetne? kérdezte Nate.
- De ő nem ér semmit. Megcsókolni se mer. mondta Claire.
- Miért, Claire... Te többet érsz? kérdezte Nate.
- Csak nézz rá és rám. Én híres vagyok. Nekem vannak rajongóim. mondta Claire.
- Hidd el,hogy Ella miatt ment fel a nézettsége a sorozatunknak. mondta Nate majd elment.
- Ez nevetséges... kiabálta utána Claire.
- Kérdezz meg itt akárkit...kérdezd meg Julie-t vagy kérdezd meg Mattet a legjobb barátját. mondta Nate, majd elment megkeresni.

*Saját szemszög...*

Elmentem megkeresni Syssy-t. De mivel nem találtam, megkerestem Mattet.
- Matt, nem láttad Syssyt? kérdeztem.
- Biztosan Stevennel van. Hívd fel. mondta Matt.
- Oké. mondtam majd tárcsáztam a számot.
- Syssy? kérdeztem a telefonba.
- Szia,Ella. Mi újság? kérdezte.
- Merre vagytok? Már mindenhol kerestelek titeket. mondtam.
- Stevennel elmentünk, egy randi félére. mondta Syssy majd nevetni kezdett mert Steven közbe beszélt.
- Mond meg Stevennek,hogy ha vissza értetek ezért még kapni fog. mondtam nevetve.
- Azt üzeni nem fél. mondta Syssy nevetve.
- Haha, na jól van. Azért találjatok haza. Szia. mondtam nevetve majd letettem a telefont.
- Megy a randi? kérdezte Matt.
- A szerelmesek ezt szokták. mondtam mosolyogva.
- Akkor te miért nem azt csinálod? kérdezte Matt.
- Mert én nem vagyok szerelmes. mondtam neki nevetve.
- Ebben biztos vagy? kérdezte Matt.
- Bármire meg mernék esküdni. mondtam.
- Tudod, én szoktam magamnál tartani... De Matt nem fejezte be a mondatot, elővett egy whiskeyes üveget.
- Matt, ne már. mondtam neki.
- Igyál a legjobb barátoddal egyet. mondta Matt mosolyogva.
- Rendben, de csak 1 pohárral. mondtam majd elvettem a poharat amibe whiskeyt öntött.
- Nekünk mára már nincs szerepünk nem? kérdezte Matt.
- Nem, nincs. mondtam majd lehúztam a pohár tartalmát.
- Van egy ötletem. Elmegyünk mi is egy jó baráti randira? kérdezte Matt.
- Annak, nagy berúgás lesz a vége. mondtam nevetve.
- Ezt egy igennek veszem. mondta Matt.
- Menjünk. mondtam majd elindultunk egy bár felé. Mikor oda értünk, leültünk egy asztalhoz majd rendeltünk. 

- Most ha lehet ne itass le. mondtam mosolyogva.
- Nem foglak,mert holnap sokáig forgatunk. mondta Matt. Majd össze koccintottuk a poharainkat. Nem kellett sok idő megpillantottuk Syssy-t és Stevent.
- Hé,srácok! kiáltotta oda nekik Matt.
- Sziasztok, hát ti? kérdezte Syssy.
- Baráti randizunk. mondtam nevetve.
- Ó, az a legjobb. mondta Steven.
- Uramisten... mondtam.
- Mi a baj? kérdezte Matt.
- Nate... megígértem neki,hogy ma vele vacsorázom... Mekkora balfék vagyok. mondtam majd megfogtam a fejem.
- Szerintem, ha kicsit késel elnézi. mondta Matt.
- Ez már nem kicsi, ez már több óra. mondtam.
- Hidd el, megbocsájtja. Menj el, én elleszek Syssyvel meg Stevennel. mondta Matt.
- Megígérem bepótoljuk a barát randit. mondtam majd felvettem a kabátomat.
- Várom... mondta Matt. Elindultam majd bementem a lakókocsimba. Átöltöztem majd kivettem a szekrényből egy finom bort. Majd elindultam Nate lakókocsijához. Bekopogtam.
- Egy pillanat. kiabálta. Majd egy kis idő után kinyitotta az ajtót.
- Ella? kérdezte Nate.
- Nem...egy mókus. mondtam mosolyogva.
- Hoztam engesztelő bort. Ne haragudj,hogy elfelejtettem a ma estét. Teljesen kiment a fejemből. mondtam.
- Finom a bor? kérdezte Nate mosolyogva.
- Ez egy igazi Magyar bor. mondtam mosolyogva.
- Kíváncsi vagyok milyen az ottani bor. mondta Nate.
- Hidd el, nincs ennél jobb. De nagyon hideg van, bemehetnék? kérdeztem mosolyogva. Nate nem mondott semmit csak elállt az ajtóból. Majd bementem a lakókocsiba.
- Bocsi,hogy csak így vagyok...de gondoltam,hogy ha nem jöttél nem fogok kiöltözni. mondta Nate.
- Engem nem zavar, még úgysem láttalak melegítőbe. mondtam nevetve.
- Most már elmondhatod,hogy láttál. mondta Nate majd felbontotta a bort.
- Te pedig elmondhatod,hogy ittál Magyar bort. mondtam nevetve. Nate is elkezdett mosolyogni majd öntött egy-egy pohár bort.
- Holnap elmegyünk egy kicsit "sportolni" te is jössz? kérdezte Nate.
- Attól függ,hogy mi tartozik a "sport"-ba nálatok. mondtam.
- Egy kis amerikai foci? kérdezte Nate.
- Ó, akkor természetesen. mondta mosolyogva.
- Tudod,hogy kell játszani? kérdezte Nate.
- A legfőbb gond,hogy nincs sportos ruhám. mondtam mosolyogva. Nate felállt oda sétált a szekrényéhez majd azt mondta.
- Választhatsz.
- Vannak itt lányok is, Nate. mondtam.
- Ó, most egy percre el is felejtettem. mondta nevetve.
- Bunkó vagy... mondtam.
- Nem vagyok bunkó. mondta Nate.
- Már itt vagyok egy ideje,szóval... ideje mennem. mondtam majd felálltam.
- Ha szeretnél itt aludhatsz. mondta Nate.
- Van saját ágyam. mondtam majd felvettem a kabátomat majd kinyitottam az ajtót. Átkaroltam Natet adtam egy puszit az arcára majd azt mondtam mosolyogva.
- Jó éjt,Nate.
- Jó éjt, Ella. Ó, és Julie üzeni,hogy holnap a "sport" nap miatt elmarad a forgatás. mondta Nate.
- Köszi az infót. mondtam mosolyogva. Bementem a lakókocsimba majd gyorsan elmentem letusolni, aztán bedőltem az ágyba és aludtam is. Reggel arra keltem,hogy valaki kopogtat.
- Ki az? kérdeztem.
- Candice vagyok. Nate azt mondta,hogy kéne sportos ruha. mondta Candice.
- Egy pillanat és megyek. mondtam. Felálltam az ágyból felvettem a köntösömet majd kinyitottam az ajtót.
- Köszönöm, Candice. mondtam mosolyogva.
- Ó,semmiség. Én is úgy kértem kölcsön Ninától. mondta Candice nevetve.
- Mikor is kell menni, és hova? kérdeztem.
- Szerintem Nate majd úgyis szól előtte De most megyek én is elkészülök. mondta Candice.
- Rendben, szia. mondtam mosolyogva.
- Szia. mondta majd elment. Becsuktam az ajtót, majd felvettem a ruhát amit Candice adott. Nemsokkal később kopogtattak.
- Szia. mondtam.
- Szia. Gondoltam, mehetnénk együtt. mondta Nate mosolyogva.
- Persze, menjünk. mondtam. Majd elindultunk. Mikor oda értünk, Nina és Ian már dobálóztak a labdával.
- Sziasztok. köszönt Nate.
- Sziasztok. köszöntek a többiek.
- Kezdhetjük? kérdezte Paul.
- Először mondjátok el a lényeget. mondta Candice.
- El kell kapnod a labdát, utána befutni vele oda a vonal mögé. mondta Paul.
- Ez egyszerűnek tűnik. mondta mosolyogva. Elkezdődött a játék. Két csapatra voltunk osztva a fehérek és a kékek. Eddig még mi vezettünk. Az én csapatomban Matt,Candice,Nina,Kat,Syssy és Steven volt. A többiek pedig a másik csapatban. Mikor futottam a labdáért akkor háttal Nateba ütköztem, mind a ketten elestünk. Én alul maradtam Nate pedig fölöttem volt, majd mélyen belenézett a szemembe. Már csak pár centi választotta el a szánkat, Nate megfogta az arcom majd hosszan megcsókolt. 

2 megjegyzés: