2013. február 24., vasárnap

Kezdetek, kezdetén

Mint minden átlagos napom ez is korán keléssel kezdődött. Mivel mennem kellett iskolába. Utolsó évem, szóval ki kell használni. Minden gonoszságot megcsinálunk a barátnőimmel. Az én nevem Ella Morgan. Brit vagyok, csak 14 évesen ide költöztünk Magyarországra. Na vissza térve a szokásaimhoz. Az iskola után mindig elmegyek a színházba színész szakkörre. Színésznek készülök. A színház előtt találkozok mindig a legjobb barátnőmmel. Ő producernek készül. Teljesen jól össze jöttek a dolgok, mert ő producer lesz, akkor én pedig színész a filmjébe. Ezekre a dolgokra mindig mosolyogva gondolunk. Felkeltem az ágyból és elmentem készülődni. Mikor a reggeli tevékenységeket befejeztem, gyorsan felöltöztem majd lementem a konyhába. Öntöttem magamnak egy pohár kávét, majd az asztalon megpillantottam egy levelet, kibontottam majd köpni, nyelni nem tudtam olyan hír volt benne. Angolul volt beleírva egy szöveg.

Kedves, Ella Morgan!

Örömmel tudatjuk,hogy az új sorozatunk, a The Vampire Diaries egy szereplő válogatást tart. A színház igazgatója, ahová jár színész szakkörre megkeresett minket,hogy lenne egy fantasztikus jelentkező erre a szerepre. Ez egy hosszú szerep kezdete lehet. Szeretnénk ha eljönne erre a válogatásra ami megrendezésre kerül, 2013. február. 26-án Atlantában. 
                                                             Sok szeretettel várjuk.: Szerkesztőség

Teljesen el akadt a lélegzetem. Engem egy Vámpírnaplók sorozatba?! Gyorsan fel hívtam anyukámat. 
- Szia, anyu. Olvastad a levelet ami az asztalon volt? Mond,hogy olvastad! mondtam neki a telefonba. - Igen,kicsim. Olvastam. mondta az anyám.- Mond,hogy elengedsz. mondtam neki.
 
- Sokat gondolkodtam rajta, de végül arra jutottam,hogy természetesen elengedlek. mondta az anyám. - Jézusom, komolyan? Köszönöm. mondtam neki miközben belesikítottam a telefonba.- Mivel tudom,hogy olyan jól beszélsz angolul és jól színészkedsz. Csakis ezért engedlek el kicsim. És hát nemsokára 19 leszel, ezért sincs ellenemre. mondta az anyám.- Köszönöm, anyu. De most elmegyek és összepakolom a cuccomat. Holnap indul a gépem. Szeretlek,anyu! mondtam majd letettem a telefont. Gyorsan elővettem a bőröndömet, majd az összes ruhámat belepakoltam. Nem sokra rá, megcsörrent a telefonom. 
- Hallottam,hogy mész szereplőválogatásra. sikított a telefonba a legjobb barátnőm.
- Igen, Syssy. Megyek. mondtam a telefonba majd kicsit hátrébb tartottam mert sikoltozott a telefonba.
- Nyisd ki az ajtódat! mondta Syssy.
- Miért? kérdeztem majd lementem és kinyitottam.
- Meglepetés! kiáltott az ajtó előtt álló Syssy.
- Syssy! kiáltottam majd egymás nyakába ugrottunk.
- Annyira fogsz hiányozni. mondta Syssy majd bejött a nappaliba.
- Vagyis nem jössz velem? kérdeztem tőle szomorúan majd ránéztem mosolyogva.
- Mi? Mond,hogy nincs még egy jegyed. mondta Syssy ugrálva.
- De, van még egy jegyem. mondtam majd elővettem a borítékból.
- Jézusom, te azt akarod,hogy mennyek el veled Atlantába? kérdezte Syssy.
- Nagyon szeretném. De a te géped, egy napra rá indul. Nem lesz gond? kérdeztem.
- Nem,persze. Jézusom,megyünk Atlantába. mondta Syss majd elkezdett ugrálni.

- Kicsit izgulok. Nem tudom,hogy milyen is ott valójában. mondtam neki.
- Ugyan már, kívülről tudsz angolul. Maximum, a Brit akcentusod lesz ott fura, más nem. mondta Syssy.
- El is felejtettem a Brit akcentusomat. De akik ott vannak már megszokták egymást, mert nem most kezdődött a sorozat. mondtam neki majd leültem a kanapéra.
- Biztosan jó lesz. Megismerkedsz híres színészekkel. biztatott Syssy.
- Köszi,hogy mindig mellettem állsz. mondtam neki mosolyogva.
- Ugyan már. Semmiség, végül is legjobb barátnők vagyunk. mondta Syssy majd átkarolt.
- Segítesz még a maradék holmimat bepakolni? kérdeztem Syssytől.
- Persze, menjünk. mondta mosolyogva. Felmentünk a szobába, majd össze pakoltuk a maradék holmikat és levittem őket,hogy reggel már ne keljen levinni őket.
- Mi lenne ha ma itt aludnék nálatok? Reggel pedig kikísérlek a reptérre. mondta Syssy.
- Az nagyon jó lenne. mondtam mosolyogva.

* Órákkal később....*

- Menjünk aludni. Reggel korán kelünk. mondtam majd Syssy átment a vendég szobába aludni. Mikor befeküdtem az ágyba egyből el is álmosodtam, majd nem is kellett sok el is aludtam. Reggel arra keltem,hogy valaki lökdös.
- Csak egy kicsit, hagy aludjak tovább. mondtam majd a fejemre húztam a párnát.
- Ella, nemsokára indul a géped. mondta Syssy. Álmosan rá néztem majd azt mondtam neki.
- Jézusom az ma van? Nagyon izgulok... mondtam neki.
- Nem kell. Menj készülődj el. Lent megvárlak. mondta Syssy.
- Rendben, sietek. mondtam majd elmentem készülődni. Mikor már teljesen fel voltam öltözve, lementem.
- Indulhatunk,kicsim? kérdezte az anyám.
- Persze, indulhatunk. mondtam mosolyogva majd beültünk a kocsiba. Mikor a reptérre értünk, nem kellett sok már indult is a gép. Gyorsan még elköszöntem anyutól és Syssytől. Majd elindultam,hogy felszálljak a gépre. A gépen elfoglaltam a helyem, elővettem a telefonom és elkezdtem zenét hallgatni. De zenehallgatás közben elaludtam. Azt mondták,hogy este fogok megérkezni Atlantába ezért nem zavartattam magam. Mikor felébredtem a kapitány éppen mondta,hogy kapcsoljuk be az öveinket mert leszállunk. Mikor leszállt a gép magamhoz vettem a bőröndöket és elindultam a váróba. Ott várt engem egy nő egy táblával amire a nevem volt írva.
- Szia, Ella Morgan. nyújtottam a kezem.
- Szia, Roni vagyok. mondta a nő.
- Most hova megyünk? kérdeztem kíváncsian.
- A lakókocsidhoz. Melyik országból jöttél? kérdezte Roni.

- Magyarország, de igen az akcentusom Brit. Mert nem Magyarországon születtem. mondtam.
- Á, így már mindent értek. mondta mosolyogva Roni. Vissza mosolyogtam rá majd nem sokára ott is voltunk a forgatás helyszínén.
- Itt laknak a színészek? kérdeztem kíváncsian.
- Hát igen, még nem panaszkodtak. mondta Roni mosolyogva. Én is rámosolyogtam.
- Ha valamire szükséged van akkor, itt a telefonszámom. Amúgy körülötted mindenhol vannak a lakókocsikba, szóval. Kérhetsz tőlük is segítséget. mondta Roni mosolyogva majd elment. Bementem a lakókocsimba, majd kipakoltam a ruháimat. Pár perc elteltével kopogtak. Kinyitottam az ajtót.
- Szia, gondoltam eljövök és bemutatkozom. Julie Plec vagyok. Az író. mondta nevetve.
- Szia, én pedig Ella Morgan. mondtam neki mosolyogva.
- A stáb tagokkal megbeszéltük,hogy ha szeretnéd most is megejthetjük azt a "szerep válogatást". mondta Julie.
- Persze, jó lenne. mondtam neki mosolyogva. Elindultunk egy szobába majd leültünk egy asztalhoz.
- A lényeg annyi,hogy itt ez a mondat. És ezt el kéne "játszani" itt. mondta Julie majd oda nyújtott egy forgatókönyvet. Én minden erőmet beleadva eljátszottam neki majd mosolyogva azt mondta.
- Azt hiszem, ennél jobbat még nem láttam.
- Komolyan? kérdeztem tőle mosolyogva.
- Igen, ez biztos. mondta mosolyogva majd felállt és kisétált az ajtón. Egy kis idő után vissza jött leült a székre majd azt mondta.
- Tiéd a szerep.
- Komolyan? Jézusom. Köszönöm szépen. mondta mosolyogva.
- Ennél jobban senki nem tudta volna eljátszani. mondta Julie.
- Hú, ez nagyon jól esik. mondtam mosolyogva.
- A többi stáb tag nem lehetett itt de láttak téged kamerán keresztül. mondta Julie.
- Ó, ez egy jó hír. Akkor nincs lámpalázam. mondtam neki nevetve.
- Igen, ez egy jó hír. mondta Julie. Majd valaki bejött az ajtón majd azt mondta.
- Julie, ezt meg kell nézned. Joseph akcentusán Nina folyamatosan nevet. 

- Megyek. Itt már úgy is végeztünk. mondta mosolyogva.
- Akkor én mehetek vissza? kérdeztem.
- Igen. Holnap kezdődik az első rész, amiben szerepelni fogsz. mondta Julie.
- Rendben. bólintottam rá majd felálltam. De a szám nyitva maradt mert megláttam,hogy ki áll az ajtóba. Ian Somerhalder volt.
- Szia, te vagy az új "vámpír" igaz? kérdezte Ian.
- Szia, igen úgy tűnik. mondtam mosolyogva.
- Ó, udvariatlan vagyok. A nevem Ian Somerhalder.
- Az én nevem Ella. Ella Morgan. mondtam mosolyogva.
- Nincs véletlenül, rokoni kapcsolatod. Joseph Morgannel? kérdezte Ian.
- Nincs. De úgy tudom Joseph-et Joseph Martinnak hívják nem? kérdeztem.
- Igen. De a Brit akcentusod, ugyan az csak azért kérdeztem. mondta Ian.
- Ó, igen. Az akcentus. mondtam neki nevetve.
- Holnap forgatás után tartjuk, Nina születésnapi buliját. Nem akarsz eljönni? kérdezte Ian.
- De persze. Örömmel elmegyek. mondtam neki mosolyogva.

- Végül is, most már te is családtag vagy. mondta Ian mosolyogva. Vissza mosolyogtam rá majd ketté váltunk. Ő ment vissza forgatni én pedig mentem a lakókocsimhoz. Este, olyan 19:00 óra tájban el akartam menni zuhanyozni, de nem tudtam megnyitni a vizet. "Ez remek" mondtam magamban. Mivel mindenhol le voltak kapcsolva a lámpák, gondoltam még forgatnak. A lakókocsi sor végén volt egy lakó kocsi amiben égtek a lámpák. Elmentem, bekopogtam.
- Jó estét. Miben segíthetek? kérdezte a srác.
- Ez lehet most vicces lesz, de nem tudom megnyitni a lakó kocsimban a vizet. mondtam neki mosolyogva.
- Te vagy az új "vámpír" igaz? kérdezte a srác.
- Igen. Én vagyok. mondtam neki.
- Átmenjek, segítsek megnyitni a vizet? Utána úgyis mentem volna vissza forgatni. mondta a srác. Barna haja, barna szeme volt és baseball sapka volt rajta.
- Megtennéd? kérdeztem tőle mosolyogva.
- Persze, menjünk. mondta mosolyogva. Bementünk a lakó kocsiba, majd a srác bement és megnyitotta a vizet.
- Hogy csináltad? kérdeztem.
- Nézd. Ezt a kis bigyót itt mindig le kell nyomni. mondta a srác majd megmutatta a kádon lévő gomb féleséget.
- Köszi,hogy megmutattad. mondtam mosolyogva.
- Igazán, nincs mit. mondta a srác majd kiment a lakókocsiból.
- Ó, jut eszembe. Holnap te is jössz Nina születésnapjára? kérdezte a srác.
- Igen, azt hiszem. Ian meghívott rá. mondtam mosolyogva.
- Akkor ott találkozunk. mondta a srác majd elment. Becsuktam az ajtót, majd azon tűnődtem,hogy miért nem volt ismerős. Biztosan ő is nemrég jött. Vagyis legalábbis, majd most jön be az ő szerepe. Elmentem fürdeni, majd mikor végeztem felhívtam Syssy-t,hogy akkor készen áll-e az utazásra. Ő azt mondta,hogy mindenképpen itt lesz holnap estére. Bekapcsoltam a TV-t, de nem kellett sok hozzá. El is aludtam. 

                                           

4 megjegyzés: