2013. február 24., vasárnap

Első forgatás

Reggel kopogásra ébredtem. Felvettem a köntösömet majd kinyitottam az ajtót.
- Jó reggelt, Ian. mondtam.
- Jó reggelt. Julie mondta,hogy hozzam el a forgató könyvet, és azt üzeni,hogy gyere 8-ra forgatni. mondta Ian.
- Rendben. Ian mit vegyek Ninának születésnapjára? kérdeztem.
- Nem kell semmi. Mi megvesszük ami kell. Mást úgy külön nem szoktunk venni. Nincs idő,hogy elmenjünk vásárolni. mondta Ian.
- Értem, köszi. mondtam neki mosolyogva majd Ian elment, én pedig elmentem felöltözni. 8-ra ott voltam a forgatás helyszínén.
- Sziasztok! köszöntem a többieknek.
- Szia vámpír csajszi! köszöntek egyszerre. Azt hiszem ez itt szokás,hogy vámpírozzák egymást meg ilyenek. Láttam az egyik széken a nevem, és a szék tartójában ott volt egy plusz forgató könyv. Leültem majd elkezdtem tanulmányozni a forgatókönyvet. Oda ült mellém egy zakóba öltözött férfi.
- Szia, Daniel Gillies vagyok. mondta.
- Szia, én Ella Morgan. mondtam neki mosolyogva majd nyújtottam a kezem ő pedig megcsókolta a kézfejem.
- Itt mindenki vámpíroz mindenkit? kérdeztem nevetve.
- Megszoktuk, mi úgy egy családnak tekintjük egymást. Amiben most már te is benne vagy. mondta Daniel mosolyogva.
- Hűha, egy hybrid lesz az ellenségem?! mondtam neki mosolyogva.
- Te Brit vagy? kérdezte Daniel.
- Hát is-is. Ott születtem, de Magyarországon élek 14 éves korom óta. mondtam neki mosolyogva.
- Ez megmagyarázza az akcentust. mondta mosolyogva.
- Látom itt az akcentus nagy szó. mondtam majd elkezdtem olvasni a forgatókönyvet.
- Már megszoktuk, Joseph is Britakcentussal beszél. mondta Daniel.
- Most már kíváncsi vagyok ki az a Joseph. mondtam neki.
- Itt állok előtted, én Joseph Morgan. A nagy, gonosz hybrid. mondta vicces hangon.
- Ó, tényleg britakcentusod van. mondtam neki nevetve.
- Joseph Morgan. mondta majd nyújtotta a kezét.
- Ella Morgan. mondtam neki mosolyogva.
- Nem kérdezték még meg tőled,hogy nem vagyunk-e rokonok? kérdezte Joseph majd leült mellém.
- De, Ian megkérdezte. mondtam neki mosolyogva.
- Ma te is jössz Nina születésnapjára? kérdezte suttogva.
- Igen, azt hiszem. mondtam neki.
- Ez nem volt válasz. Egy határozott választ kérek, legalább határozott legyen az aki kihúzza a testvéremből a tőrt. mondta Joseph nevetve.
- Akkor határozottan nem tudom még. mondtam neki nevetve.
- Na ez jó poén volt. mondta Daniel nevetve.
- Mi Britek már csak ilyenek vagyunk, igaz? Ella? mondta Joseph mosolyogva.
- Azt hiszem igen. mondtam mosolyogva. Kis idő elteltével, oda jött Julie.
- Készen állsz? kérdezte mosolyogva.
- Természetesen. mondtam mosolyogva majd felálltam és oda sétáltam a helyemre.
- Na ez határozott volt! kiabálta utánam Joseph mosolyogva.
- 3,2,1. Kezdünk! mondták a stáb tagok.  Az volt a legjobb,hogy a sorozat beli nevem Lea volt. Tiszta aranyos.

* Sorozatból...*

Damon oda suhant elém majd azt mondta.
- A segítséged kell, Lea. Elijahval egyezkedtünk, és jó lenne betartani. Mert ha mi nem tartjuk be akkor ő se... És ha ő nem tartja be akkor, szívás. mondta Damon.
-  Jesszus, Damon. Egyedül nem tudtok megoldani semmit? kérdezte Lea.
- Nem. mondta Damon majd meghúzta a vállát.
- Azt akarod,hogy én. Támasszak fel egy őst? Én? kérdezte Lea.
- Miért? Te elég erős vagy,hogy megcsináld nem? kérdezte Damon.
- Na ez tetszett...Induljunk. mondta Lea majd elsuhantak Damonnel.

* Való élet...*

- Oké, ennyi. Szép volt srácok. mondták a stáb tagok.
- Nem gondoltam,hogy ilyen jól színészkedsz. mondta Ian.
- Nem vagyok kezdő. mondtam neki mosolyogva.
- Szia, Paul vagyok. Ő pedig itt Nina. mondta Paul mosolyogva.
- Sziasztok, Ella vagyok. mondtam mosolyogva.
- Fantasztikus volt ez a jeleneted. mondta Paul.
- Köszönöm. mondtam neki mosolyogva.
- Azt hiszem most mi jövünk, majd még találkozunk. mondta Paul majd elmentek Ninával. Vissza ültem a székembe majd oda ült mellém egy srác.
- Úristen, te hogy nézel ki? mondtam majd elkezdtem nevetni.
- Ez olyan, halott vámpír smink. Belőlem fogod kihúzni a tőrt. mondta mosolyogva.
- Belőled? kérdeztem.
- Mondhatni, hogy belőlem. mondta majd felém fordult.
- Tegnap udvariatlan voltam, be sem mutatkoztam. Nathaniel Buzolic. De hívj csak Nate-nek. mondta Nate mosolyogva.
- Én is nagyon elvoltam tegnap foglalva a vízzel. Az én nevem Ella Morgan. mondtam neki mosolyogva.
- Fantasztikusan játszod a szereped. mondta Nate.
- Köszönöm. mondtam neki mosolyogva majd felé fordultam.
- Amúgy mikor is jöttél? kérdezte Nate.
- Úgy, 2 napja. Te mikor jöttél? kérdeztem tőle.
- Hát én már itt vagyok egy ideje. Nem volt szerepem ezért a minden napjaimat a forgatás figyelésével, meg kicsit járkáltam a városban. De mostantól ugye ez már nem lehetséges. Maximum néha-néha. mondta Nate.
- Én örültem amikor meghallottam,hogy van ez a szerep. Sosem volt még ilyen nagy szerepem mint most. Mindig csak színházban szerepeltem. Semmi nagyobb szerep. mondtam neki.
- És szeretsz itt lenni? kérdezte Nate.
- Őszintén, úgy nem ismerek senkit. Biztosan szeretni fogom a helyet,hogyha jobban megismerkedek a többiekkel. A reptérre ma érkezik a legjobb barátnőm és ő is jön ide. mondtam neki majd elkezdtem a forgatókönyvet bámulni.
- Akkor nem is jössz ma Nina születésnapjára? kérdezte Nate majd felém fordult.
- Miért akarja mindenki,hogy ennyire elmenjek Nina születésnapjára? kérdeztem tőle.
- Ott megismerkedhetnél mindenkivel. Csak azért. mondta Nate.
- Értem, hát akkor elmegyek. mondtam neki.
- Komolyan? És a barátnőd? kérdezte Nate.
- Ő,úgyis csak este érkezik meg. mondtam neki mosolyogva.
- Tudod,hogy hol lesz a buli? kérdezte Nate.
- Őszintén...? Nem, fogalmam nincs. mondtam neki nevetve.
- Akkor érted megyek 19:00-ra. Okés? kérdezte Nate.
- Rendben. Megnézhetem a forgatókönyved? kérdeztem tőle.
- Persze. mondta Nate, majd egyszerre nyúltunk a könyvért és össze ért a kezünk.
- Bocsi. mondtam neki mosolyogva, de akkor megint egyszerre nyúltunk érte ezért megint össze ért.
- Bocsi. mondta Nate majd elkezdtünk nevetni.
- Ella, Nate! Ti jöttök. mondták az egyik stáb tag.
- Oké, már ott is vagyunk. mondta Nate.

* Sorozatból...*

A suli előtt találkoztunk a többiekkel.
- Oké. Ezt,hogy akarjátok csinálni? kérdezte Lea.
- Egyszerű, neked csak ki kell húzni a tőrt. mondta Damon.
- Rendben, és mi a terv? kérdezte Lea.
- Ez egyszerű, bemegyünk a Mikaelson villába Damonnel. Ott eltereljük Klaus figyelmét. Te beosonsz a koporsókhoz és kihúzod a tőrt Elijahból és a többiekből. Oké? mondta Stefan.
- Remek, és mennyi esély van rá,hogy túl éljük? kérdezte Lea.
- Nem sok. De ne törődj vele. mondta Damon.
- Jó, akkor indulunk? kérdezte Lea.
- Induljunk. mondta Stefan. Mikor a Mikaelson villához értek Damon és Stefan bementek "tárgyalni" Klaussal. Lea a hátsó bejáratot használta. Beosont és ott termett mögötte egy hybrid.
- Hello, kislány. Mi járatban? kérdezte tőle a hybrid.
- Hello, sajnos eltévedtem. mondta Lea a hybridnek.
- Mit kerestél? kérdezte a hybrid.
- Hogy a hybridek mekkora egy balfékek. mondta Lea majd kitépte a hybrid szívét.
- Barom. mondta Lea majd eldobta a hybrid szívét. Oda ment a koporsókhoz majd kinyitotta. De amikor kinyitotta a koporsót...

* Való élet...*

Mikor kinyitottam a koporsót felsikítottam. A többiek elkezdtek nevetni.
- Ezt direkt csináltátok. mondtam nekik nevetve.
- Bocsi, Ella. mondta Ian. Nate felült a koporsóból majd levette a maszkját.
- Bocsi skacok. De ezt nem hagyhattuk ki. Vehetnénk újra?! mondta Ian nevetve.
- Nem tudtad, megvárni azt az utolsó jelenetet? kérdezte Paul.
- Ez volt a legmegfelelőbb pillanat. mondta Ian nevetve.
- Oké, srácok. Ez poén volt. De fejezzük be. mondta Julie.
- Bocsi, Julie. mondta Ian majd visszament a helyére.

* Sorozatból...*

Lea kinyitotta a koporsókat, majd kihúzta az ősökből a tőrt.

* Való élet...*

Komolyan Ian nem tudta volna megvárni azt az egy jelenetet. Ma eléggé elfáradtam, de tudtam,hogy még lesz egy szülinapi buli. 
- Oké, emberek. Mára ennyi. mondták a stáb tagok.
- Ugye nem gondoltad meg magad? Jössz a buliba, igaz? kérdezte Nate. 
- Megyek, nem hagyom ki Nina buliját. mondtam neki.
- Akkor 19:00-re érted megyek. mondta Nate majd elindult a lakókocsija felé. Én is bementem a lakókocsimba majd kivettem egy bulizós ruhát. Ami nálam annyit jelent,hogy szoknya, magassarkú. Felhívtam Syssy-t.
- Szia, Syssy. Mikor érkezel? kérdeztem tőle.
- Szia. A repülő késik,ezért csak holnap tudok megérkezni. Sajnálom, Ella. mondta Syssy.
- Nem semmi gond. mondtam neki.
- Akkor nincs harag? kérdezte Syssy.
- Nincs persze. De most mennem kell. Utazz jól. Holnap találkozunk. mondtam majd letettük a telefont. Kereken 19:00-kor kopogtattak.
- Hűha, te aztán kicsípted magad. mondta Nate.
- Túl sok? kérdeztem.
- Nem. Szerintem pont jó. mondta Nate mosolyogva majd nyújtotta a kezét.
- És mikor hozzalak haza? kérdezte Nate.
- A barátnőm csak holnap érkezik,mert késik a repülő. mondtam neki.
- Hét igen, ezek a gépek kiszámíthatatlanok. mondta Nate majd mosolyra húzta a száját.
- Ugye tudod,hogy vissza kapod a mait? mondtam neki majd Nate felé fordultam.
- Miért? Én nem csináltam semmit. mondta mosolyogva majd feltette a kezét mint aki megadná magát.
- Ó, persze. Ez nem igaz. mondtam neki.
- Haragszol? kérdezte.
- Nem. Nem haragszom. De vissza kapjátok. mondtam neki.
- Engem nem lehet megijeszteni. mondta Nate.
- Minden férfi ezt mondja. mondtam neki mosolyogva.
- Lehet ez nem ide tartozik, de... megkérdezhetem,hogy hány éves vagy? kérdezte Nate.
- Most leszek 19. mondtam neki.
- Váó, és mikor? kérdezte Nate.
- Az titok. mondtam neki mosolyogva.
- Nem szeretem a titkokat. mondta Nate.
- Ezt el kell fogadnod. mondtam neki.
- És te hány éves vagy? kérdeztem.
- 29. mondta Nate.
- Váó, nem nézel ki annyinak. mondtam neki.
- Miért? Neked az baj,hogy én annyi vagyok? kérdezte Nate.
- Engem nem zavar. mondtam neki majd én is feltettem a kezem mint aki megadná magát.
- Úgy vagyok vele,hogy a szerelemben. Nem számít,hogy ki hány éves... mondta majd oldalra nézett és mosolyra húzta a száját.
- Mi van? kérdeztem tőle.
- Csak vicceltem. 2-0 ide. mondta Nate.
- Ez nem számít annak. mondtam neki majd oldalba böktem.
- Amúgy, komolyan így gondolom. mondta Nate.
- Végül is, igazad van. mondtam neki. Mikor oda értünk még Nina nem volt ott, mivel Iannal jön. Leültünk egy kisebb társasághoz.
- Srácok, ő itt Ella. mondta Nate.
- Ella, ő itt Matt, Zach, Steven, Michael, Candice, és Kat. Danielt és Josephet meg már ismered.
- Sziasztok! köszöntem nekik mosolyogva majd leültem.
- Hol van Paul? kérdeztem Natetől.
- Szerintem, ő is Nináékkal jön. mondta Nate.
- Nem vagy szomjas? kérdezte Zach majd oda nyújtott egy poharat.
- Köszi. mondtam mosolyogva majd elvettem tőle a poharat.
- Nagyon jól színészkedsz. mondta Matt.
- Köszönöm, már régóta színészkedek. Gondolom azért megy ilyen jól. mondtam neki mosolyogva.
- Szoktál valamit sportolni? Vagy valami más érdekel még? kérdezte Michael.
- Színpadi jeleneteknél énekelni szoktam. mondtam neki mosolyogva.
- Szeretsz énekelni? kérdezte Candice és Kat egyszerre. Majd elkezdtek nevetni.
- Mondhatni, igen. mondtam nekik mosolyogva.
- Nate, nem vagy szomjas? kérdeztem majd oda nyújtottam neki a poharat.
- De, köszi. mondta majd belekortyolt az üdítőbe.
- Mi a fene van ebbe? kérdezte majd fintorogni kezdett. Az asztalnál mindenki elkezdett nevetni. Oda hajoltam Nate füléhez.
- 2-1. súgtam a fülébe majd elkezdtem nevetni.
- Oké, ennek borzalmas íze volt. Mi volt benne? kérdezte Nate.
- Só. mondta neki nevetve Matt, majd átnyújtotta hozzám a kezét, és össze ütöttük.
- Oké, ezt bevettem. mondta Nate. Egy kis idő után bejött Paul a helyiségbe.
- Figyelem, jön Nina. mondta Paul. Lekapcsolták a villanyt, majd mikor belépett Nina és Ian. Felkapcsolódtak a lámpák és mindenki az kiáltotta.
- Boldog Születésnapot, Nina!
Nina a szája elé tette a kezét, majd elkezdett nevetni.
- Köszönöm. mondta mosolyogva majd elsétált az asztalhoz Iannel és leültek. Mindenki beszélgetett majd egyre többen hagyták el a helyiséget. Mindenki fáradt volt már.
- Megyünk? kérdeztem Natetől.
- Menjünk. mondta mosolyogva.
- Sziasztok. köszöntünk el majd kimentünk és vissza indultunk.
- Itt mindig ilyen hideg van? kérdeztem majd össze kulcsoltam magam előtt a kezem,hogy ne fázzak annyira. Nate levette a zakóját majd rám terítette.
- Köszönöm. mondtam neki mosolyogva. Mikor oda értünk a lakókocsihoz vissza adtam Natenak a zakóját.
- Még egyszer, köszönöm. mondtam neki mosolyogva.
- Igazán nincs mit. mondta Nate.
- Nem jössz be? Csinálok meleg teát. Vagy ami van itt. mondtam neki nevetve.
- Jól esne, egy meleg tea. mondta Nate majd bementünk a lakókocsiba. Én elmentem a "konyhai" részhez majd feltettem forrni a vizet. Mikor kimentem Nate ott ült az egyik fotelba és olvasott.
- Mit csinálsz? kérdeztem.
- Megnézem, milyen könyvek tetszenek. Remélem nem baj. mondta Nate.
- Nem. Olvasd csak. mondtam neki majd leültem az ágyra és elővettem a laptopomat.
- És te mit csinálsz? kérdezte Nate.
- Emailt küldök, anyukámnak. mondtam. Nate felállt majd oda sétált az ágyhoz.
- Szabad? kérdezte majd leült.
- Persze, ülj csak le. mondtam.
- Anyukáddal,hogy szoktatok beszélni? Ezen a nyelven, vagy a másikon? kérdezte Nate.
- Anya, már megszokta a másik nyelvet. Szóval azon. mondtam neki.
- Nehéz az a nyelv? kérdezte Nate.
- Ez olyan, minthogyha egy magyar tanul németül. Szóval igen, nehéz. mondtam neki mosolyogva.
- Mindjárt jövök. Csak a tea. mondtam majd felálltam és elmentem,hogy lezárjam a vizet. Kivittem mint a két bögre forró teát, majd az egyiket oda nyújtottam Natenak.
- Vigyázz, mert meleg. mondtam neki.
- Vigyázok. mondta mosolyogva.  Nate elővette a telefonját majd elkezdte nézni egy közösségi hálón egy lány képét.
- Ő a barátnőd? kérdeztem.
- Nem, csak a barátom. Nekem nincs barátnőm. mondta Nate.
- Ó, értem. mondtam neki.
- És te nem hiányzol a barátodnak? kérdezte Nate.
- Szingli vagyok. mondtam.
- Akkor üdv a csapatban. mondta Nate majd össze koccintottuk a poharainkat.
- Nem nézünk meg egy filmet? kérdeztem.
- Attól függ. Horrort? kérdezte Nate.
- A horrortól félek. mondtam neki.
- Hogy-hogy félsz? kérdezte Nate.
- Nem tudom, nem szeretem. De ha azt szeretnél akkor nézzünk azt. mondtam neki majd letettem a poharat az éjjeli szekrényre és beütöttem a film címét. Felültünk egymás mellé az ágyon majd elkezdtünk a laptopon egy horror filmet nézni. Bevallom kicsit paráztam már az elején.
- Nem félsz, ugye? kérdezte Nate.
- Nem. mondtam neki.
- Akkor jó. mondta Nate majd tovább nézte a filmet. De egy kis idő után leállította.
- Oké, nézzünk mást. mondta Nate.
- Nem. Komolyan, nem félek. mondtam neki.
- Azért bújtál hozzám, igaz? kérdezte Nate nevetve.
- Bocsi. mondtam neki majd elhúzódtam tőle.
- Semmi gond. Nem zavar. mondta Nate mosolyogva.
- Komolyan. Nézhetjük tovább, nem fogok még egyszer hozzád bújni. Ígérem. mondtam neki majd elindítottam a filmet. Egy kis idő után megint azt vettem észre,hogy Natehez bújtam. De Nate nem szólt semmit, csak nézte a filmet. Nagyon fáradt voltam már, ezért nem kellett sok. Natehez bújva el is aludtam. 

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik. Így tovább! Remélem azért a másik blogodat is folytatod... :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Természetesen folytatom :)

    VálaszTörlés