2013. február 26., kedd

Születésnap / 2. rész/

Ellöktem magamtól Natet majd azt mondtam neki.
- Nekem...vissza kéne mennem a buliba. Ha Matt meglátja,hogy nem iszok vele, vagy akárkivel...akkor kapni fogok tőle.
- Akkor elmegyek veled. mondta Nate.
- Jó, Daniel úgyis szeretné,hogy ott legyél. mondtam neki.
- Felöltözöm, és jövök. mondta Nate.
- Rendben, siess. Tényleg hideg van. mondtam neki. Nate gyorsan elkészült majd elindultunk.
- Holnapra mindent elfogsz felejteni,igaz? kérdezte Nate.
- Valószínűleg. mondtam neki. Nate közelebb jött majd össze kulcsolta az ujjainkat.
- Ha így meglátnak...akkor, az nem lesz jó. mondtam neki majd elengedtem a kezét.
- Miért, nem jó? kérdezte Nate.
- Holnapra minden megfog változni, a véleményem... minden. Mindenki azt fogja hinni,hogy csak azért mert be voltam rúgva, és én sem fogok mást gondolni. mondtam neki. De akkor már oda értünk, és bementünk.
- Hé, hová tűntél? Még nem vagy leitatva. kiabálta oda Matt.
- Bocsi, Matt. Készítsd elő a piát. kiáltottam vissza.
- Igen is, színésznő. mondta Matt. Nate felé fordultam rámosolyogtam majd elmentem Mattékhez.
- Köszönöm... mondta Daniel.
- Igazán, nincs mit. Daniel. mondtam.
- Na, Ella. Választhatsz. kínálta a poharakat Matt. De akkor Nina oda jött és lehúzta a pohár tartalmát helyettem.
- Bocsi, Ella. De én most nem tökölök. mondta Nina majd mosolyogva távozott.
- Kénytelen leszel még egyet csinálni, Matt. mondtam mosolyogva.
- Ó, már csináltam. mondta Matt mosolyogva. Megfogtam a poharat majd lehúztam a tartalmát.
- Ez, nagyon erős volt. mondtam.
- Holnap, csak másnapos leszel. De viszont jó a bokasérülésedre. mondta Matt nevetve.
- Jut eszembe, hol van Syssy? kérdeztem.
- Khm... Stevennel elmentek. mondta mosolyogva Matt.
- Ez gyorsan össze jött nekik. mondtam mosolyogva.
- És ha már itt tartunk... Mi van közted és Nate között? kérdezte Matt.
- Miből gondolod,hogy van köztünk valami is? kérdeztem nevetve.
- Csak úgy izzik körülöttetek a levegő. mondta Matt.
- Körülöttem nem. Csak körülötte. mondtam.
- Szóval még semmi? kérdezte Matt.
- Nem is lesz semmi. mondtam majd lehúztam egy újabb pohár whiskeyt. Nemsokkal később oda jött Julie.
- Holnap akkor is el kell jönnötök a forgatásra. mondta Julie.
- Természetesen, egészben ott leszünk. mondta Matt.
- Te holt részeg vagy,Matt. mondta Julie nevetve. 
- Egy bulin megtehetjük, nem Ella? kérdezte Matt.
- Engem te itatsz le...szóval. mondtam nevetve.
- Ella, én most megyek. Még egyszer Boldog Születésnapot. mondta Julie majd mosolyogva elment.
- Hé, Ella. Te és Nina egy ivó verseny? kérdezte Paul.
- Benne van. kiáltotta oda Matt.
- Mi? Dehogyis. mondtam nevetve. De Matt oda tolt az asztalhoz.
- Oké, mi a lényege? kérdeztem.
- Ki tud előbb meginni 10 pohár...erős whiskeyt. mondta Paul.
- Oké...Nina, kezdhetjük? kérdeztem. Nina csak bólintott.
- Felkészülni, vigyázz. Rajt. mondta Paul. Elkezdtünk inni.
- Gyerünk, Ella. Én veled vagyok. mondta Matt de közbe ő is itta a whiskeyét. Nina leállt 5 pohárnál.
- Nekem...ennyi...elég. mondta Nina.
- Ella, ha megiszod a maradék 5 pohár whiskeyt akkor... elmegyünk ahova csak akarod. mondta Matt. Ránéztem Mattre majd azt mondtam.
- Bárhová?
- Ahová csak akarod. mondta Matt. Megittam a maradék 5 pohár whiskeyt majd azt mondtam.
- Akkor most... vigyetek haza. mondtam majd leültem a székre mert a lábamat már nem is éreztem.
- Oké... De én még inni akarok, szóval... Valaki aki nem akar többet inni? kérdezte Matt.
- Majd én haza viszem. mondta Daniel.
- Oké...De valahogy meséld be neki,hogy nem én itattam le. mondta nevetve Matt. Felálltam a székből majd Danielel elindultunk haza.
- Szóval...akkor...velem fogsz aludni? kérdeztem tőle óvodás hangon.
- Nem, azt hiszem,hogy ma egyedül alszol. mondta Daniel.
- Nem szeretnék egyedül aludni. mondtam majd lekonyult a szám.
- Holnapra mindent elfelejtesz a mai napból. mondta Daniel.
- Igen...tudom. mondtam neki nevetve. Mikor oda értünk a lakókocsihoz, Daniel elköszönt majd ő is elment aludni. Levettem a magassarkúm majd bedőltem az ágyba majd megpróbáltam elaludni, de akkor kopogtattak.
- Nem fogom kinyitni. mondtam.
- De én szeretném. mondta Nate.
- Menj el, Nate. mondtam.
- Be van zárva az ajtó? kérdezte Nate.
- A fenébe... mondtam kicsit halkabban. De akkor kinyitódott az ajtó.
- Ezek szerint nincs. mondta Nate majd bejött.
- Nem invitáltalak be. mondtam majd neki dobtam a plüss kutyám.
- Nem vagyok vámpír. mondta Nate nevetve.
- Ó, tényleg. Akkor azt csak álmodtam. mondtam neki.
- Szereted a plüss állatokat? kérdezte Nate.
- Nélkülük nem tudok elaludni. mondtam neki nevetve majd vissza vettem tőle a kutyusom.
- Ez aranyos. mondta majd leült az ágyam szélére.
- Nem engedtelek be a lakókocsimba. mondtam.
- Nem baj. mondta Nate nevetve.
- Te nem is Nate vagy. Hanem egy betörő... mondtam neki majd arrébb ültem tőle.
- Nem betörő...Én vagyok, Nate. mondta nevetve.
- Bizonyítsd be. mondtam neki.
- Be vagy rúgva. Csak azért gondolod ezt. mondta Nate.
- Ez nem volt meggyőző. mondtam neki majd elkezdtem kilökni az ágyamból, de Nate megfogta a kezem majd azt mondta.
- Komolyan én vagyok.
- Nem hiszek neked. mondtam neki. De akkor Nate oda hajolt majd megcsókolt.
- Váó. Nem tudtam,hogy egy betörő ilyen jól csókol. mondtam majd viszonoztam a csókot. Nate elkezdett nevetni majd azt mondta.
- Szeretnéd ha itt aludnék veled?
- Nem alszom betörővel. mondtam.
- Akkor ezt egy igennek veszem. mondta Nate majd befeküdt mellém az ágyba. Rádőltem a mellkasára.
- Reggelre eltűnsz? kérdeztem.
- Szeretnéd? kérdezte Nate.
- Megfogják látni,hogy egy betörővel aludtam... mondtam. De Nate csak nevetett.
- Jó éjszakát,Ella. mondta Nate.
- Jó éjt, édes betörő. mondtam majd elaludtam. Reggel egy telefon csörgésre keltem. Nem nyitottam ki a szemem és úgy vettem el a szekrényről a telefont.
- Igen? szóltam bele.
- Jó reggelt,hogy vagy? kérdezte Syssy.
- Őszintén? Szétrobban a fejem. mondtam a telefonba.
- Meddig maradtatok? kérdezte Syssy.
- Fogalmam nincs. Azt sem tudom,hogy hány éves vagyok. mondtam.
- Tedd le, és gyere vissza aludni. mondta a telefonba Steven.
- Látom nem vagy egyedül. mondtam.
- Hát nem...De most mennem kell. Szia,Ella. mondta a telefonba.
- Szia, Syssy. mondtam majd letettem a telefont. Megfogtam a fejem majd felálltam,hogy keressek valami fejfájás csillapítót. Mikor vissza mentem,hogy vissza feküdjek az ágyba megpillantottam Natet. Lenéztem magamra majd láttam,hogy csak egy fehérnemű van rajtam. Felvettem Nate pólóját ami ott hevert a széken.
- Nálam van fejfájás csillapító. mondta Nate.
- Mit keresel az ágyamban? kérdeztem. Nate elkezdett nevetni.
- Most miért nevetsz? Ezt elfogod mondani a barátnődnek,hogy velem aludtál? kérdeztem.
- Vagyis neked? kérdezte Nate.
- Mi van? kérdeztem.
- Csókolóztunk, tegnap... nem is egyszer. mondta Nate nevetve.
- Szerintem,csak képzelődsz. Most pedig menj ki az ágyamból. Szeretnék tovább aludni. mondtam.
- Nem foglalok nagy helyet. mondta Nate.
- Van saját ágyad. Menj a te lakókocsidhoz. mondtam.
- Mit fognak szólni a többiek,hogy egy száll boxerbe elindulok tőled? kérdezte Nate.
- Istenem... mondtam majd megfogtam a fejem, és vissza feküdtem az ágyba. Nate átkarolt de én lelöktem a kezét.
- Nem vagyok a barátnőd. mondtam.
- De édes vagyok, és baromi jól csókolok igaz? kérdezte Nate nevetve.
- Mi van? kérdeztem majd felé fordultam.
- Ezt most szeretnéd,hogy elmondjam? kérdezte Nate.
- Nagyon gáz? kérdeztem nevetve.
- Végül is csak betörőnek hittél, aztán csókolóztunk aztán azt mondtad,hogy nagyon jól csókolok és,hogy édes vagyok. mondta Nate nevetve.
- Miért nem emlékszem semmire? kérdeztem nevetve.
- Rettentően leitattak. mondta Nate.
- Melyik volt? kérdeztem.
- Megígéred,hogy nem rohanod le? kérdezte Nate.
- Matt volt? kérdeztem.
- Igen,ő. mondta Nate nevetve.
- Nem hoznál valami gyógyszert? kérdeztem.
- Persze, hozok. De nem zavar,hogy... mondta Nate.
- Nem...csak siess, kérlek. mondtam neki. Nate kiszállt az ágyból felvette a nadrágját majd elment. Ameddig nem volt a lakókocsimban addig felöltöztem majd elvégeztem a reggeli teendőket. Mikor végeztem megcsörrent a telefonom.
- Jó reggelt, Julie vagyok. mondta Julie a telefonba.
- Jó reggelt, Julie. mondtam.
- Na, hogy vagy?  Tudsz ma jönni forgatni igaz? kérdezte Julie.
- Persze, megyek. Már ott is vagyok. mondtam.
- Rendben. Akkor nemsokára találkozunk. Szia. mondta Julie majd letette a telefont.
- Meghoztam a fejfájás csillapítót. mondta Nate.
- Köszönöm...mondtam mosolyogva majd elvettem a gyógyszert.
- Mennünk kell forgatni, igaz? kérdezte Nate.
- Igen,úgy tűnik... mondtam majd felvettem a kabátomat.
- Nincs kedved forgatás után elmenni valahová? kérdezte Nate.
- Tudod,hogy későn van vége a forgatásnak. mondtam.
- Nem baj, legalább nem rohamoznak meg a rajongók. mondta Nate mosolyogva.
- Jó, akkor benne vagyok. mondtam mosolyogva majd elindultunk forgatni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése