2013. március 1., péntek

Hazaút

Reggel mikor felkeltem Nate még aludt a székben. Nem akartam felkelteni, ezért nagy nehezen felkeltem és elindultam a kávéautomatához. Vettem Natenak is kávét. Nehezen vissza mentem a kórterembe majd letettem az asztalra a poharat.
- Nem kéne ilyen sokat mászkálnod. mondta Nate majd kinyújtózkodott.
- Miért nem aludtál mellettem? kérdeztem.
- Féltem,hogy megrúgsz a gipszeddel. mondta Nate nevetve.
- Haha,vicces vagy. mondtam majd leültem az ágy szélére. Nate leült mellém majd megfogta a kezem.
- Szünetben, haza mész Magyarországra? kérdezte Nate.
- Igen, valószínűleg. Hazamegyek anyukámhoz. Legalább a karácsonyt együtt töltsük. mondtam majd Natera néztem.
- Valószínűleg én is azt fogom tenni. mondta Nate mosolyogva. Sóhajtottam egyet majd azt mondtam.
- Hiányozni fogsz.
- Te is nekem. mondta Nate majd megfogta az arcom és megcsókolt.
- Indulnunk kéne. mondtam majd nehezen felálltam.
- Ella... Ez a kapcsolat most titok lesz? kérdezte Nate.
- Nem szeretném ha most egyből lerohannánk őket. Csak egy kis időt adj. Rendben? mondtam.
- Persze, természetesen. Nem is azért mondtam csak,hogy tudjam,hogy akkor mi a szitu. mondta Nate majd felállt, felvette a baseball sapkáját és elindultunk. A kórház előtt még adott egy csókot Nate majd elindultunk a parkolóba ahol Matt várt.
- Na mi van, csajszi? Hogy van a lábad? kérdezte Matt.
- Kösz,Matt. Most már jobban. De ha tehetném már most levenném a gipszet. mondtam.
- Azt hiszem, ezzel még várhatsz. mondta Matt majd kinyitotta a kocsiajtót. Beültünk majd elindultunk "haza". Mikor oda értünk megpróbáltunk észrevétlenül elmenni a lakókocsimhoz. De persze, miért is ne. Syssy felkiáltotta a nevem.
- Ella!
Majd oda futott hozzám.
- Azt hittem nyugodtan fogok eljutni a lakókocsimhoz. mondtam.
- Ó, ne haragudj. mondta Syssy majd elkezdett nevetni. Oda jöttek hozzánk a többiek, kivéve Claire nem jött oda.
- Hogy van a lábad? kérdezte Nina.
- Elég jól, köszönöm. mondtam mosolyogva.
- Váó, gipszet kapott a vámpír csajszink. mondta Joseph nevetve.
- Már szabadulnék meg tőle. mondtam mosolyogva.
- Az nem most lesz. mondta Joseph.
- Ti össze beszéltek? kérdeztem Josephtől majd Mattre néztem.
- Mi csak az igazat mondjuk. mondta Matt nevetve.
- Srácok, nektek nincs dolgotok? Holnap utaztok el, nem? mondta Julie.
- Mi már össze pakoltunk. mondta Nina mosolyogva.
- Én még nem, szóval ha nem bántjátok. Én most elmennék. mondtam mosolyogva.
- Persze, menj csak. mondta Nina mosolyogva.
- Köszönöm. mondtam majd Matt oldalán elindultam a lakókocsimhoz.
- Örülök,hogy megismertelek, és a legjobb barátom lettél. mondta Matt mosolyogva.
- Én is örülök, nálad jobb barátot nem kívánhattam volna. mondtam mosolyogva.
- Látom kiengedtek a kórházból. mondta Claire.
- Igen....ki. mondtam.
- Matt,beszélhetnék négyszemközt Ellával? kérdezte Claire. Matt rám nézett de én csak bólintottam.
- Mit szeretnél? kérdeztem.
- Bocsánatot kérni. Féltékeny voltam mert nekem már nagyon régóta tetszik Nate. De most,hogy tudom tényleg nincs köztetek semmi. Szeretnék új lappal indulni. mondta Claire.
- Ő, hát persze... mondtam majd Claire átkarolt de kicsit rosszul éreztem magam mivel elmondta,hogy ő komolyan szereti Natet. De ha megtudja,hogy mi együtt vagyunk akkor...Annak nem lesz jó vége úgy érzem.
- Ha most megbocsátasz, elmennék összepakolni. mondtam mosolyogva.
- Persze. Még találkozunk. mondta Claire mosolyogva majd elment. Bementem a lakókocsimba majd össze pakoltam a cuccaimat. A laptopomat még elővettem majd megnéztem a közösségi oldalamat. Majd láttam,hogy valaki Nateről és rólam tett ki egy képet. Rákattintottam majd láttam,hogy a fotón Nate éppen megcsókol. Egyből felhívtam Natet.
- Mond,hogy a lakókocsidban vagy. mondtam a telefonba.
- Igen ott vagyok. Miért? kérdezte Nate.
- Át kell jönnöd. Sürgősen. mondtam majd letettem a telefont. Pár perc múlva kopogtattak az ajtón.
- Nyitva! mondtam. Nate bejött az ajtón majd egyből meg is kérdezte.
- Mi történt? A lábad? kérdezte.
- Nem. Sokkal rosszabb. mondtam majd a laptopot Nate felé fordítottam. Nate elkezdett nevetni.
- Te meg min nevetsz? kérdeztem.
- Milyen aranyos vagy azon a képen. mondta Nate majd leült mellém az ágyra.
- Úgy volt,hogy egy kis ideig eltitkoljuk. Most pedig már az egész világ tudja. mondtam majd lecsaptam a laptopot.
- Hé, nyugi. mondta Nate.
- Most rajtunk fog csámcsogni a sajtó. mondtam majd a párnába temettem az arcom. Nate megfogta a kezem majd azt mondta.
- Engem nem zavar. mondta Nate mosolyogva.
- De engem igen. mondtam majd eldőltem az ágyon.
- Miért? Szégyellsz engem? kérdezte Nate.
- Téged? Téged nem lehet szégyellni. Úgy vagy tökéletes,ahogy vagy. mondtam mosolyogva majd egy puszit adtam Nate arcára.
- De akkor, mi a baj? kérdezte.
- Az,hogy Claire ma vallotta be,hogy szerelmes beléd, és azt is,hogy tudja,hogy nincs köztünk semmi, ezért ki szeretne békülni velem. De ha meglátja ezt a fotót. Ó, istenem most borzalmasan érzem magam. mondtam majd ezúttal a plüss macit nyomtam az arcomba.
- Nem kell rosszul érezned magad-e miatt. Claire is megfogja találni a megfelelő barátot maga mellé. Sőt, ebben segítek is neki. mondta Nate majd mosolyra húzta a száját.
- Mégis,hogyan? kérdeztem.
- Régebben, mikor még az egyik barátom is itt volt a stáb tagok között. Szerelmesek voltak egymásba. De mivel nem találkoztak ezért szakítottak. És biztos vagyok benne,hogy Claire még mindig szerelmes belé. Ezért úgy csinálom a dolgokat,hogy Marko vissza kerüljön a stáb tagok közé. mondta Nate mosolyogva.
- Hogy te milyen okos vagy. mondtam mosolyogva majd levettem a fejemről a macit.
- Tudom. mondta Nate. De én neki dobtam a macit. Nate oda hajolt hozzám majd hosszan megcsókolt. Mikor elváltak ajkaink Nate megsimogatta az arcom.
- Istennek hálát adok,hogy találkoztunk. mondta Nate mosolyogva majd elkezdte az arcomat simogatni.
- Én pedig azért,hogy ilyen kedves, aranyos fiúval találkoztam. mondtam mosolyogva. Kinyitottam a laptopot majd azt mondtam mosolyogva.
- Ez a kép nem is lett rossz.
- Én megmondtam,hogy aranyos vagy. mondta Nate.
- Nem. Szerintem azok vagyunk. mondtam mosolyogva majd Nate homlokának döntöttem a homlokomat.
- Örülök,hogy amikor először találkoztunk nem tudtad,hogy kell kezelni a csapot. mondta mosolyogva.
- Én meg örülök,hogy bent voltál a lakókocsidba és segítettél nekem. mondtam mosolyogva. Egyre közelebb hajoltunk, már majdnem össze ért az ajkunk, de kopogtattak. Én pedig elkezdtem nevetni.
- Nyitom. mondtam majd felálltam,és kinyitottam az ajtót. Claire állt ott.
- Mi ez a kép, Ella? Azt mondtad,hogy nincs semmi közted és Nate között. mondta Claire.
- Nem kérdezted meg, amikor oda jöttél. mondtam.
- Hogy te milyen kétszínű vagy. mondta Claire. Nate oda jött mellém majd azt mondta.
- Megmondanád miért kétszínű? kérdezte Nate.
- Nate, szinte nem is ismered. Nem is tudsz róla semmit és akkor ezt csinálod? Mert 'szerelmes' vagy belé? mondta Claire felháborodottan.
- Lehet,hogy még nem ismerem annyira mint téged. De mégis kedvesebb, és odafigyelőbb mint te. Ja, igen. És nem hordja fent az orrát mint te. mondta Nate. Láttam,hogy Clairénak könnyes lett a szeme, Nate felé fordultam majd azt mondtam neki.
- Ezt nem kellett volna mondanod.
- Miért,nem? Látod,hogy milyen veled. És akkor mi van,hogy együtt vagyunk? Szeretlek, és ezt ki merem mondani. mondta Nate.
- Itt a hiba, Nate. Hogy nem veszed észre,hogy Ella nem érez irántad semmit. mondta Claire.
- Miért gondolod ezt,Claire? Azért mert féltékeny vagy? Igen, bevallom. Először nem akartam semmit Natetől. De most már bevállalom,hogy szeretem őt. És nekem ő a legfontosabb. És nem érdekel a véleményed. Elegem van abból,hogy amióta ide jöttem, csak ez a vita megy folyamatosan. Claire lehet,hogy szereted Natet. De én is. Volt rá lehetősége amíg nem voltam itt, de nem szeretett beléd. Engem választott. Fogadd el. mondtam.
- Lehet,hogy pont ez a baj,hogy ide jöttél. mondta Claire.
- Igen, most már belátom. De örülhetsz Claire, mert amikor elutazok akkor láttál utoljára. mondtam majd becsaptam Nate és Claire mögött az ajtót. Össze pakoltam a maradék holmimat, majd telefonáltam Syssynek.
- Syssy, én előbb utazok haza. Velem jössz? Vagy később jössz haza? kérdeztem.
- Szia, Ella. Ne haragudj, de azt hiszem,hogy Stevennel maradok még. De megígérem minél előbb haza megyek Magyarországra. mondta Syssy.
- Nincs semmi gond. Akkor majd még beszélünk. Szia, Syssy. mondta majd letettem a telefont. Betelefonáltam a repülőtérre, hogy jegyet szeretnék foglalni ma estére,hogy holnapra már otthon legyek. Felvettem a kabátomat, letettem a forgatókönyvet az asztalra majd elindultam. Még egyszer vissza néztem a lakókocsimra majd véglegesen kiléptem a kapun. Beültem egy taxiba majd elindultam a reptérre. Oda mentem a jegyemért majd elindultam,hogy felszálljak a repülőre de utánam kiabáltak.
- Ella! Állj meg,kérlek. mondta Nate.
- Indul a gépem. mondtam majd hátrafordultam.
- Kérlek, Ella. Ne csináld ezt. mondta Nate.
- Mit,Nate? Mit ne csináljak? Látod,hogy mivé fajultak a dolgok. Igaza van Clairénak. mondtam. Pár lány oda ment Natehoz,hogy autogrammot, képet csináljon vele.
- Ella,várj. mondta Nate.
- Nate, ez a te világod, nem az enyém. mondtam majd hátrafordultam és elindultam. Nate utánam jött majd megfogta a kezem.
- Miért csinálod ezt? kérdezte Nate.
- Már megmondtam, Clairénak igaza volt, én nem tartozom ide. Nem is tudom,hogy miért fogadtam el az a meghívást. Maradtam volna Magyarországon, akkor nem lenne ez mindenki között. mondtam.
- Clairénak nincs igaza. Te színésznek születtél, ezt nem tagadhatod le. mondta Nate.
- Ne haragudj... mondtam majd elmentem,hogy felszálljak a gépre.
- Ígérd meg,hogy vissza jössz és nem hagysz itt minket. mondta Nate. Félig vissza néztem majd véglegesen elmentem. Felültem a repülőre majd felszálltunk. Nemsokkal később megcsörrent a telefonom.
- Igen? kérdeztem.
- Ella, mond,hogy nem mentél el. mondta Matt.
- Ne haragudj, Matt. De nem tudtam tovább ott maradni. mondtam.
- Itt hagytad a legjobb barátodat, itt hagytad egyedül. Feltudod ezt fogni? mondta Matt.
- Tudom,hogy te vagy a legjobb barátom. Majd beszélgetünk telefonon vagy interneten vagy bárhol. mondtam.
- Ez már rosszul kezdődik, ezzel mond,hogy nem azt akarod mondani,hogy soha nem jössz vissza. Mert ha ezt mondod, elmegyek Magyarországra vagy bárhol is laktál eddig, és saját magam foglak a kezembe vissza cipelni. mondta Matt.
- Matt. Ne nehezítsd meg a dolgom. Nem vagyok abba a világba való. mondtam.
- Ella, haza értél. Aludni fogsz. Felhívsz és mindent meg fogsz gondolni! mondta Matt.
- Nem hiszem, Matt. mondtam.
- Ezt úgy csinálom,mintha nem is hallottam volna. Nate teljesen össze tört, te voltál neki a legfontosabb ezt jegyezd meg! mondta Matt.
- Mi? Mi történt vele? kérdeztem.
- Mikor vissza ért a reptérről, nem szólt senkihez csak becsapta maga mögött az ajtót. mondta Matt.
- Nem akartam,hogy ez történjen. De amit Claire mondott. Azt mind igaznak véltem. mondtam.
- Amit Claire mondott? Te megőröltél? mondta Matt.
- Matt, most annyi minden kavarog bennem, hagyjatok gondolkodni, és meglátom mi lesz. mondtam.
- Rendben, Ella. Gyorsan gondolkodj, míg Nate teljesen nem omlik össze. mondta Matt.
- Istenem. Tudod,hogy szeretem Natet. De...ajh, istenem. mondtam.
- Tudod mit? Gondolkodj. Holnap beszélünk! Szia,Ella! Puszillak. mondta Matt.
- Rendben. Szia,Matt. Én is puszillak. mondtam majd letettük a telefont. 

1 megjegyzés: