2013. március 7., csütörtök

Hócsata

Mikor elváltak ajkaink azt mondtam Natenak:
- Te...te,hogy hogy itt vagy?
- Én, itt lakom. mondta Nate.
- Nem gondoltam volna,hogy össze futunk még valaha. mondtam.
- Ella...én, hülye voltam. Nem védtelek meg Claire előtt. mondta Nate majd megfogta a kezem.
- Nem ez volt a problémám. A probléma az volt,hogy én nem tartozom abba a világba. Én egy egyszerű lány vagyok aki iskolába jár, és ennyi... mondtam majd Nate szemébe néztem.
- Ezt hitesd el mással kérlek... mondta Nate.
- Nem, tudod ez az igazság. mondtam.
- De látod,hogy nem csak én akarom ezt a kapcsolatot. Az isten is úgy hozta,hogy ide jöjjetek szünetben és itt "vakációzzatok". mondta Nate.
- Istenem... mondtam majd átkulcsoltam a kezem Nate nyaka körül majd hosszan megcsókoltam.
- Szeretlek. mondta Nate.
- Én is,téged. mondtam majd ez után Nate csókolt meg.
- Jól vagy? kiabálta egy hang a dombtetőről.
- Igen, jól van. kiabálta vissza Nate.
- Hé,tesó. Ne csókolózz azzal a lánnyal. Még csak most jött. kiabálta le a srác. Nate rám nézett majd azt mondta.
- Mond,hogy nem őt kaptad,hogy tanítson snowboardozni. mondta Nate nevetve.
- De igen. mondtam majd felnéztem.
- Hé,tesó. Mostantól átveszem a tanítását. kiabálta fel Nate.
- Oké,tesó. Te tudod. mondta majd feltette a kezét mint aki megadná magát majd elment.
- Mond,hogy ez azt jelenti,hogy nem lépsz ki a sorozatból. mondta Nate.
- Ezt még megfontolom. mondtam mosolyogva majd egy röpke csókot adtam a szájára.
- Nem foglak még egyszer elveszíteni. mondta Nate.
- Nem. Nem fogsz. mondtam mosolyogva.
- Várjunk csak... Ti össze beszéltetek Mattel? kérdeztem.
- Nem. Miért Matt is itt van? kérdezte Nate.
- Nagyon...de nagyon rosszul hazudsz. mondtam majd elindultam felfelé.
- De látod,hogy Mattnek megint igaza volt. mondta Nate.
- Miben is? kérdeztem.
- Ő mondta,hogy még mindig nagyon szeretsz. És én is téged szóval ez egy jó pont volt,hogy bebizonyítsuk egymásnak.
- Akkor is rosszul hazudsz. mondtam majd mikor felértem a dombtetejére Nate levette a kezemről a kesztyűt majd össze kulcsolta az ujjait az enyémmel.
- Megmutatom hol a legjobb snowboardozni. mondta Nate.
- De én nem is tudok. mondtam neki.
- Majd megtanulod. mondta Nate. Elindultunk arra a bizonyos helyre. Mikor oda értünk egy gyönyörű kilátás tárult elénk. Éppen ment le a nap így még gyönyörűbb volt.
- Nem is snowboardozni akartál igaz? kérdeztem.
- Csak, szerettem volna veled kettesben lenni. mondta Nate. Natera néztem majd rámosolyogtam.
- Anya keresni fog és ha nem talál a szállodába azt hiszi elraboltak. mondtam Natenak.
- Akkor legalább egy helyes srác lesz az el rablód. mondta Nate mosolyogva.
- Ezzel vitatkoznék. mondtam neki majd ránéztem. Nate felhúzta a szemöldökét de én csak mosolyogva megcsókoltam.
- Te mindig tudod mit akarok. mondta Nate.
- Tippeltem. mondtam mosolyogva majd a vállára döntöttem a fejem.
- Soha többet nem akarlak elveszíteni. mondta Nate.
- Megígérem,hogy nem fogsz. mondtam neki mosolyogva. Nate átkarolta a derekamat majd erősebben magához húzott.
- A végén eltöröd valamelyik csontomat. mondtam.
- Vigyázok. mondta majd maga felé fordított és hosszan megcsókolt. Átkulcsoltam a nyakánál a kezemet,hogy közelebb érezhessem.
- Milyen aranyosak vagytok...szólt egy hang mögöttünk. Elvált az ajkam Nate ajkával majd hátrafordultam.
- Matt, hát te? kérdeztem.

- Anyukád rajtam kerestet téged. mondta Matt.
- Anyukám? Honnan ismered? kérdeztem.
- Oopsz. mondta Matt.
- Te megkérted anyát,hogy hozzanak el ide? És ebbe mindannyian benne voltatok? kérdeztem.
- Feltételezhetem,hogy én egy csöppet. mondta Matt.
- Ó,persze. Gondolom... mondtam majd elindultam Matt felé. Csináltam egy hógolyót majd Matt arcába nyomtam. Matt elkezdett ugrálni majd azt mondta.
- Hideg,hideg,hideg.
Nate elkezdett nevetni. Oda mentem Natehoz majd beledobtam a pólójába a havat. Majd elindultam a szálloda fele. Nate hátulról hátba dobott. Hátra fordultam majd azt mondtam.
- Ezt nagyon vissza kapod.
- Várom... mondta Nate majd még egyet felém dobott. Felvettem én is egy kis havat majd hócsatába kezdtünk. Nate jól megfürdetett a hóba én pedig egy csomó havat tettem a pólójába. 

- Ez már nagyon hideg, azt hiszem én meg fogok fázni. mondtam.
- Akkor ezek szerint nyertünk. mondta Nate majd pacsizott Mattel.
- Oké, nyertetek. De én most megyek és veszek a szállodába egy jó meleg zuhanyt, utána pedig iszom egy jó meleg teát.
- Elkísérlek. mondta Nate.
- Én meg megyek, mert anyám már tuti ki van akadva. Holnap találkozunk. mondta Matt majd elment. Mi is elindultunk a szálloda felé, útközben Nate össze kulcsolta az ujjait az enyémmel.


TUDOM,HOGY EZ RÖVID RÉSZ LETT DE MEGÍGÉREM SZOMBATON BEPÓTOLOM! ÉS SIETEK A FOLYTATÁSSAL! MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNÖM.  xoxo,Ella;)

3 megjegyzés:

  1. szia Morgan !!

    Nekem ez a történeted is tetszik mér azt sem tudom melyik a jobb??
    Nate olyan aranyos volt és imádtam hogy képes volt megjelenni Ausztriába mattel csak hogy rávegye arra hogy vissza menjen!!Imádtam!
    Remélem be adja a derekát és vissza megy majd szerepelni!!
    Várom a kövit!!
    xo xo

    VálaszTörlés
  2. bocsi..

    ja és el is felejtette miért nem csináltál állandó olvasóknak feliratkozást??

    XO XO

    VálaszTörlés
  3. Szia, Veronika! Köszönöm szépen:) Csináltam! :) xoxo

    VálaszTörlés