2013. március 16., szombat

Vacsora / 1.rész/

Mikor felértünk a szállodába levettem a kabátomat majd letettem. Nate is levette de láttam,hogy folyik ki a pólójából a víz. 
- Nehogy levedd a kabátod. mondtam neki majd oda mentem és lefogtam a kezét. 
- Miért? kérdezte Nate.
- Mert akkor itt minden úszni fog a víztől. mondtam neki.
- Akkor fagyjak meg? kérdezte Nate. 
- Nem. Gyere. mondtam neki majd megfogtam a kezét és bevittem a fürdőbe. 
- Állj bele a kádba. mondtam neki nevetve. 
- Most komolyan? kérdezte. 
- Teljes mértékben! Állj bele. mondtam neki. Nate beleállt a kádba.
- Na most már levetkőzhetsz. mondtam neki nevetve. 
- Teljesen lefagyott a kezem. mondta Nate. 
- Miért, szerinted nekem nem? mondtam neki.
- De te letudod venni a hideg ruháidat. Én viszont nem. mondta Nate. Elkezdtem nevetni majd oda mentem a kád elé majd segítettem neki levenni a kabátot. Utána belenéztem Nate szemébe, majd Nate megfogta a kezem és én is beszálltam a kádba. Nate elkezdte levenni rólam a pólót, majd mikor levette belenézett a szemembe és hosszan megcsókolt. Csókcsatába kezdtünk majd én is levettem Nate pólóját. Kiszálltunk a kádból majd Nate felemelt a fenekemnél fogva és elkezdte a nyakamat csókolni. Majd egyszer csak azt vettem észre,hogy eldőltünk az ágyon. Nate áttért a nyakam másik oldalára majd elkezdte csókolni a mellkasomat. Levette a nadrágomat majd elkezdte simogatni a combomat. Vissza kúszott az ajkamhoz és szenvedélyesen megcsókolt. Végig simítottam a kezemet a mellkasán. Majd én is viszonyoztam a csókját.
*
*
*
*
*
Másnap reggel láttam,hogy Nate még alszik. Felvettem a padlón heverő pólóját majd belebújtam. Elmentem,hogy tudjak magamnak csinálni egy pohár kávét. De mivel nem volt ezért kénytelen voltam telefonálni,hogy hozzanak fel. Pár perc után kopogtattak is. Adtam az inasnak borravalót majd elővettem a laptopomat. Szokásosan megnéztem a közösségi oldalamat majd láttam,hogy Matt tett fel egy képet. Matt és én voltunk rajta ahogy sütjük a sütiket és tiszta lisztek vagyunk. Hozzá írt egy szöveget. 

"Legjobb barátommal anyukámnál sütjük a karácsonyi sütiket. De belefért egy kis liszt csata is, bár anyukám annak nem örült annyira." 

Vissza válaszoltam neki:

"Természetesen mint mindig, megint te kezdted a csatát. De természetesen én nyertem! hahaha"

Lecsuktam a laptopomat, majd bekapcsoltam a TV-t és elkezdtem nézni egy adást. Értelme nem sok volt de legalább nem unatkoztam. Egy kis idő után megcsörrent a telefonom.
- Igen? szóltam bele.
- Szia,kicsim. Ugye nem keltettelek fel? kérdezte anyu.
- Nem, mondjad nyugodtan. mondtam.
- Beszéltem reggel Mattel, és azt mondta szóljak neked,hogy ma náluk ebédelünk. "Családi" ebéd. mondta anyu.
- Rendben, és mikorra is kell mennem? kérdeztem majd belekortyoltam a pohárba.
- Azt mondta Matt,hogy délre körülbelül. mondta anyám. Épp válaszolni akartam de Nate megfogta a vállam majd elkezdte csókolgatni a nyakamat.
- Minden rendben,kicsim? kérdezte anyu.
- Persze, csak gondolkodtam. De akkor majd ott találkozunk. Szia, anyu. mondtam.
- Szia, kicsim. mondta anyu majd letettem a telefont.
- Jó reggelt. mondta Nate majd megcsókolt.
- Jó reggelt. mondtam neki mosolyogva.
- Hogy aludtál? kérdezte Nate.
- Fantasztikusan. mondtam mosolyogva. Nate leült mellém majd elkezdte kapcsolgatni a TV-t.
- Kivel beszéltél? kérdezte Nate.
- Anyuval. Matt ebédre hívta a családot. mondtam majd belekortyoltam a kávéba.
- Akkor onnan józanon nem jövünk ki. mondta Nate.
- Hát nem... mondtam Natenak nevetve.
- Nekem haza kéne mennem valami ruháért. mondta Nate.
- Menj csak, majd valahogyan elleszek. mondtam.
- Nem akarsz velem jönni? kérdezte Nate.
- Szívesen veled megyek. mondtam neki mosolyogva. Felöltöztem majd elindultunk. Egy gyönyörű kertes házhoz értünk.
- Ez gyönyörű. mondtam.
- Hát igen, anyukám nagyon szereti a szép házakat. mondta Nate. Bementünk a házba majd Natet megrohamozta a kis tesója.
- Szia,öcskös. mondta Nate majd megsimogatta a testvére fejét.
- Nate, jössz velem snowboardozni? kérdezte.
- Most nem tudok menni dolgom van. De később elmehetünk. mondta Nate.
- Oké, ki ez a lány? kérdezte a tesója.
- Ő itt, a barátnőm. mondta Nate.
- Az jó. De én sietek. Sziasztok. köszönt a tesója majd elment.
- Nem is mondtad,hogy van testvéred. mondtam Natenak.
- 2 tesóm van. mondta Nate majd elindultunk felfelé. Bementünk Nate szobájába majd egyből Natehoz futott a kutyája.
- És van egy kutyám is. mondta Nate mosolyogva.
- Aranyos. mondtam majd elkezdtem én is simogatni.
- Felöltözök és mehetünk rendben? kérdezte Nate.
- Siess. mondtam mosolyogva.
- Futok, szaladok. mondta Nate mosolyogva. Elment a szekrényéhez majd kivett egy elegánsabb ruhát felvette majd leült mellém az ágyra.
- Sosem láttalak még ilyen elegánsan. mondtam mosolyogva.
- Nem jó? kérdezte.
- Nekem tetszik. mondtam neki mosolyogva.
- Na gyere bemutatlak anyukámnak. mondta Nate majd felhúzott az ágyról. Lementünk  az emeletről és bementünk a konyhába.
- Anya, ő itt Ella. mondta Nate.
- Jó napot. köszöntem mosolyogva.
- Szia, örülök,hogy megismerhetlek. Nate sokat mesélt rólad. mondta Nate anyukája.
- Remélem csak jót mondott. mondtam mosolyogva.
- Igen, csak jót. mondta Nate anyukája.
- Amúgy, Rose a nevem. mondta mosolyogva.
- Örülök,hogy megismerhetem. mondtam mosolyogva.
- Nyugodtan tegezz csak,Ella. mondta Rose mosolyogva majd átkarolt.
- Rendben. mondtam mosolyogva.
- Anyu, nekünk most mennünk kéne. Hivatalosak vagyunk egy ebédre. mondta Nate.
- Rendben, de megígérted a testvérednek,hogy elmész vele snowboardozni ezt se felejtsd el! mondta Rose.
- Rendben,anya. Nem fogom. mondta Nate majd elindultunk kifelé. 

3 megjegyzés:

  1. szia Morgan !

    nekem nagyon tetszett és végre elérkezett az a különleges este itt is!
    örülök hogy mát megismerkednek a családokkal ez arra utal nekem hogy tartós lesz!!
    nagyon aranyos hogy nate ilyen kis kertvárosi házban testvérekkel kutyával típus nekem tetszik olyan...cuki.
    nagyon tetszett a rész!!várom a kövit!!
    xo xo

    VálaszTörlés
  2. Szia Veronika!

    Köszönöm szépen a véleményed, nagyon aranyos vagy :)
    Minél előbb folytatni fogom :) xoxo

    VálaszTörlés
  3. szia!

    Meglepi nálam!!!Nézz be!!

    http://veronikatortenet.blogspot.hu/

    VálaszTörlés